כפיר היה מאוד מהיר, הוא הגיע כבר באותו היום ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון בסון, מבשרת ציון.
משוב: 08/11/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ראשי בבניין מגורים.
חוות דעת:
כפיר היה בסדר גמור, הגיע ובדק וכאשר ראה שהיו חסרים חלקים הלך וחזר פעם נוספת. הגיע שוב כשהתברר שהיה טפטוף קטן (שהתחיל יום אחרי שהלך).
הגיע בזמן, עשה עבודה משביעת רצון, לקח מחיר הוגן והשאיר אחריו נקי ומסודר.
בעל מקצוע עם אחריות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרגלית מטטוב, גדרה.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז פרח בכיור אמבטיה
חוות דעת:
היה מהיר ונוח, הסכים לדחות את ההגעה פעמיים
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי פוקס, יהוד.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט לדוד ותיקון נזילה בשירותים
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטוריה יצחקי, יהוד.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
הסרת פילטר ישן ליד השעון.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אבישי ב. שוהם.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז מים בחצר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי טל, מודיעין.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סוניה כהן, מודיעין.
משוב: 30/04/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז למטהר ותיקון נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד בר דוד, מודיעין.
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קטנה במקלחון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היה זמין, הגיע ופתר את הבעיה. לא היה צריך משהו מעבר לכמה "מכות" מהמכשיר והבעיה נפתרה, אז לא יכול לומר על מקצועיות מעבר לכך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.