אני לא הייתי מרוצה! החליף מצוף, לא ידע איך סוגרים ברז של גרואה. הנזילה פסקה לכמה שעות ושוב נזל, המצוף שהחליף לא תאם. לא הביא גלאי מצלמה לנזילה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
אור שוקרון, גדרה.
משוב: 02/07/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכל הבית.
חוות דעת:
הוא פשוט חלום, חבל על הזמן, הוא מצא את מקור הבעיה, נתן טיפים, בחור מאוד נחמד, חייב אותנו בצורה הוגנת ואין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חני שטיינברג, גדרה.
משוב: 30/06/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור אסלה מטפטף וברז בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! כפיר איש מאוד נחמד, והוא נראה אמין. המחיר שהוא גבה היה מעט יקר בעיניי, אבל אני לא יודעת להשוות אותו למצב בשוק ולכן העדפתי שלא לדרג בפרמטר הזה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דריה לוי, גדרה.
משוב: 24/05/2023
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה כהן, יד בנימין.
אשרור: 17/12/2021
משוב: 13/09/2021
חוות דעת:
כפיר הגיע ממש מהר נתן שירות אדיב ומקצועי, על הדרך ביקשתי ממנו לבדוק מזגן מטפטף והוא טיפל בבעיה ביעילות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגית דהן, גדרה.
משוב: 11/11/2021
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא אמין מאוד, מקסים, בסך הכל הייתה אבנית ולא היתה תקלה. זיהה מיד את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 246 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.