הטיפולים היו בשביל ההורים שלי, הם אמרו שהוא היה גם מקצועי וגם נחמד, הם היו מאוד מרוצים. שניהם אמרו שהייתה חוויה מצוינת, הוא עשה את העבודה והיה מאוד נעים.
ד"ר מנור טיפל בבת שלי והיה בסדר. קיבל תוך זמן קצר, היה מהיר, נוח וזמין. הטיפול יחסית יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
מיכל זיו, גבעתיים.
משוב: 07/11/2023
תיאור השירות:
טיפול שורש וסתימה בקליניקה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, יש לו יחסי אנוש מאוד טובים, הוא נראה הגון, מקצועי ואני מרוצה מהטיפול.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חווה אברנוק, גבעתיים.
משוב: 13/07/2022
תיאור השירות:
טיפול סתימה, ניקוי אבנית, טיפול שורש, השתלה ועקירה.
חוות דעת:
מנור נתן לי שירות מאוד אדיב! הוא עמד בזמנים. הוא גם נתן יחס נוח וגם לא הגזים במחירים בעיניי. הוא עבד בעדינות יוצאת מן הכלל בעיניי. אני ממליצה עליו בכל פה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי עמנואלי, רמת גן.
משוב: 13/07/2022
תיאור השירות:
טיפול שורש מתמשך וניקוי אבנית.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, מאוד אנושי, נותן הרגשה הכי טובה בעולם והמחירים מאוד סבירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל בן סימון, תל אביב.
משוב: 21/07/2024
תיאור השירות:
בנייה אחרי טיפול שורש.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שיר הרצמן, תל אביב.
משוב: 27/03/2023
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לטיפול שורש.
חוות דעת:
הוא היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא עבדי , יבנה.
משוב: 18/09/2022
תיאור השירות:
טיפול שורש וכתר.
חוות דעת:
ד"ר מנור נעים, עדין ומקצועי. הוא גבה מחיר ממש פייר לדעתי. היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
א. ע. חיפה.
משוב: 23/08/2024
תיאור השירות:
טיפול שורש.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ק. ת. פתח תקווה.
משוב: 20/07/2022
תיאור השירות:
ניקוי וטיפול שורש חוזר.
חוות דעת:
אני מאוד ממליצה, הוא מקצועי ובעל גישה טובה למטופלים.
בחלק מהטיפול היה נצרך רופא מומחה והוא ידע למי להפנות אותי, לאחר מכן חזרתי אליו להשלמת הטיפול.
במהלך כל הטיפול הוא עקב אחרי ההתקדמות ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 199 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
ד"ר מנור הוא דור שלישי במשפחה שעוסק ברפואת שיניים. "אני מאמין בלעשות את העבודה ברמה הגבוהה ביותר", אומר מנור.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.