הגעתי לד"ר מנור בעקבות סתימה שנפלה. הטיפול היה מהיר, ללא כאבים, עם יחס נעים והסבר ברור על כל שלב ואופציה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד נ. פתח תקווה.
משוב: 09/05/2025
תיאור השירות:
עקירת שיני בינה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! מנור הוא רופא נהדר, מסור ויסודי. אפשר לשאול אותו שאלות לאחר הטיפול בווטסאפ. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי שכטר, גבעתיים.
אשרור: 26/04/2025
משוב: 22/09/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבן.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב צמרת, רמת גן.
משוב: 23/04/2025
תיאור השירות:
טיפול בסתימה שנפלה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, אני בד"כ פחדן אצל רופאי שיניים, ד"ר מנור היה סובלני מאוד ועדין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון סטולרו, הרצליה.
משוב: 17/04/2025
תיאור השירות:
עקירה כירורגית.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, חוץ מכמה עניינים קטנים במחיר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
ד"ר מנור הוא דור שלישי במשפחה שעוסק ברפואת שיניים. "אני מאמין בלעשות את העבודה ברמה הגבוהה ביותר", אומר מנור.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.