מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.79
מחיר 9.27
איכות 9.68
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 82 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יאיר גולדפר, נס ציונה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ממתכת שהתפוצץ בחצר.
חוות דעת:
אבנר הגיע, טיפל בבעיה לשביעות רצוני וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יבגניה פסחובר, יבנה.
אשרור: 29/09/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור נזילה.
חוות דעת:
בשיחת טלפון לפני ההגעה הסביר את התהליך, את התעריף של הביקור ושל הטיפול במקרה ויידרש. היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי פייסט, יבנה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה, אסלה ותיקון אינטרפוץ, העבודה כללה שבירת מרצפות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע ובדק מה הבעיות, נתן הצעת מחיר וחזר ביום לאחר מכן לבצע את העבודה. העבודה כללה שבירת מרצפות, הוא עשה את זה בצורה טובה ונקייה. אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי פאליי, רחובות.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! ענה מהר, הגיע מהר כפי שהבטיח, ביצע עבודה נקיה מהירה, לקח מחיר סביר ונתן יחס טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל רינסקי, רחובות.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת ביוב חיצונית והחלפת נאגרה באסלה.
חוות דעת:
מעולה! הוא היה אדיב, נתן שירות מקצועי וטיפל בבעיה. הוא היה נקי ומהיר והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון פש, רחובות.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מקור לנזילה.
חוות דעת:
אבנר הגיע בזמן ומהר מאוד גילה שמקור הנזילה הוא מהשכנים. הוא עשה רושם אמין ואמר לי מראש את המחיר אבל סיימתי את הכל עם טעם לא טוב בגלל שבדיעבד זה היה מיותר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שפרה דיין, ראשון לציון.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה טוב אך המחיר די יקר לדעתי. אני מכירה את סוג התיקון, זו עבודה של חצי דקה ואם לא הייתי על קביים יכולתי לעשות זאת בעצמי.
איכות
9
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
הלקוחה התקשרה מיד כשיצא כיפור. לא היססתי לרגע בהחלטתי לתת לה שירות . בטלפון נקבע מחיר, היא ביקשה שאעשה הנחה על מנת שיהיה לה מים לחג . עשיתי לה הנחה. הגעתי אליה במהירות וללא שום עיכוב
7
כללי
גירסאות
זאב ד. מודיעין.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז גינה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע ממש מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ק. פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הבניין עם ביובית ושטיפת מערכת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אחרי שפתח את הסתימה אמר שיש לנקות את המערכת ושאולי יש צורך להחליף עוד דברים בתשתית. עם זאת ציין בהוגנות שזו הוצאה כבדה וניתן בינתיים להסתפק בכך. הגיע גם לפעם נוספת לעניין הצינור ליד כשבועיים אחרי הטיפול הראשון. מה שפחות אהבתי גם בפעם הראשונה וגם בפעם זו היא שהוא נותן מחיר בטלפון. כשמגיע הוא אומר שצריך לעשות עוד דברים. ברור שההחלטה היא של הלקוח אולם הלקוח הינו הדיוט והסיכוי שיסרב, נמוך.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
זוהרת כהן, מודיעין.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא מקצועי, ידע מה הוא צריך לעשות, החליף שני ברזים, אחד מהם היה חלוד ולכן היה יותר קשה להוציא אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק