מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.82
מחיר 9.69
איכות 9.70
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורי כהן, שדה ורבורג.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ובכיור חדר מקלחת שהינם על אותו הקו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מקצועי, בא בדיוק בזמן ואז נתן הצעת מחיר ולא קיבלתי ממנו תחושה שהוא מנסה לסבן אותי. הוא היה גם יעיל ומהיר, ממש הייתה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איילת פישמן, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון וגומייה במטבח.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה נקייה ומסודרת והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד כהן, רמת גן.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי זוויות בשירותים.
חוות דעת:
אמין, נהדר ופשוט פנטסטי. הוא באמת עשר, שירותי, מקצועי ופתר את הבעיה של הנזילות, הוא גם הגון במחיר. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב אפרתי, צור יגאל.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ר. רמת גן.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל סתום וראש של טוש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואב ה. תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת גומיות בברזים במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היחס שלו מעולה, אדיב, מקצועי ואמין. התרשמתי ממנו מאוד לטובה. עשה יופי של עבודה .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי כספי, ראש העין.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במטבח.
חוות דעת:
הגיע אלי לתקן צנרת במטבח, תיקן את הבעיה ולאחר שהלך ראיתי ששוב יש נזילה, הגיע שוב וניסה ולאחר מכן אמר שכבר אין לו מה לעשות. הוא היה מקסים ונחמד אך הבעיה לא נפתרה והוא הרים ידיים. גבה את התשלום ההתחלתי שקבענו.
איכות
1
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שרה מ. פתח תקווה.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות ! איש נעים, אדיב, הסביר מה התקלה, ישר ומקצוען. כן ירבו אנשי שירות כמוהו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוקסנה ג. הרצליה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 01/09/2019
חוות דעת:
היינו מרוצים בסך הכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איב גולדברג, רעננה.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור למדיח, חיבור מחדש של דוש, תיקון נזילה מהשירותים וטיפול במקלחת.
חוות דעת:
הוא לא עשה את העבודה במאה אחוז ולכן הייתי צריך להזמין בעל מצקוע אחר שיעשה עבודה יותר מעמיקה.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק