מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.62
מחיר 9.88
איכות 9.38
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב גונצרובסקי, רמת השרון.
משוב: 18/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לשער חשמלי.
חוות דעת:
ליאור היה בסדר גמור, איש נחמד וכנראה גם מקצועי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי שערים חשמליים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

מיכאל גליק, כפר סבא.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מנוע בשער כנף בגודל 2 מטר.
חוות דעת:
השירות היה ממש בסדר, הבעיה טופלה בצורה טובה, ליאור בחור אחראי, במהלך תיקון הבעיה של מנוע נוצרה בעיה נוספת וברגע שאמרתי לו הגיע לתקן, עמד בזמנים והיה זמין מאוד טלפונית.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רמי רוזנצוייג, קרית מוצקין.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לשער של מוסך.
חוות דעת:
מקצועי הגיע בזמן שקבענו, עשה את העבודה בסדר גמור, וגם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ש. שדה נחמיה.
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי.
חוות דעת:
נדיר למצוא בחור כזה, אני רציני לחלוטין. חיפשתי בעלי מקצוע שיתקנו את השער החשמלי ובהתחלה פניתי לחברה המקורית. הם לא יכלו לעזור לי ואני לא יודע מי חיבר לי את ליאור אבל הוא מקסים, מילה זו מילה, שירות זה שירות ועבודה זו עבודה. הוא ענייני ומקצועי. קובע איתך שעה ומגיע. חמוד ומומלץ מה זה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדילה רייקין, תל עדשים.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי של מוסך, שכלל החלפת גלגלים.
חוות דעת:
אני חושב עליו כל כך הרבה דברים חיוביים, מדהים! קודם כל, הוא מקצוען. מילה שלו זאת מילה ואצלו מה שאמר, כך הוא קיים. הוא מדויק על הדקה- אמר לי יום ושעה והגיע עם העובד שלו בדיוק בזמן ומבחינת מחיר הרגשתי שהוא אפילו הגזים, אבל בקטע שהוא לקח פחות מדי כסף. עוד לפני שהתחיל לעשות לי את התיקון, הוא בדק את המחירים ואמר לי מה האופציות ואני מוחא לו המון כפיים על כך ועל כל השירות, ממש מדהים, מדהים, מדהים. הייתי כל כך מבסוט, שגם סיפרתי לחברים שלי כדי שיעזרו בשירות שלו אם יצטרכו ואחד מהם שנעזר אמר עליו את אותו הדבר כמוני. האמת היא, שאני כל כך מבסוט ואפילו כאשר הרכיבו את הדלת הזאת במקור, היא לא הייתה טובה כמו שהיא עכשיו, לאחר שהוא סידר אותה. הלוואי שיהיו עוד אנשים כאלה, ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל פרובר, צפת.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
תיקון שער הרמה חשמלי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי ממנו, בא מיד,תיקן ועכשיו הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון נור, יקנעם עילית.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של שער חשמלי שכלל החלפה של מנוע.
חוות דעת:
בהחלט ממליץ, סך הכל שירות טוב, ביצע את העבודה באופן מקצועי מה שנקרא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון השער החשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור לעניין ואין לי משהו רע להגיד עליו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק