מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עופר
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.38
זמנים 9.75
מחיר 7.88
איכות 9.88
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני ליטבק, פרדסיה.
משוב: 06/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פרגולה ומרזבים בגג.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא עשה עבודה מאוד יסודית ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זאביק לדנאו, כפר סבא.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון פרגולה.
חוות דעת:
הוא באמת אדם טוב ובעל מקצוע טוב. נהניתי לעבוד עם עופר לאורך כל הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי גזבר, ראש העין.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
הקמת פרגולה.
חוות דעת:
עופר מאוד מקצועי. אומר מה הוא עושה בכל שלב ושלב, תמיד ייעץ לנו ונתן לנו את כל האופציות, לגבי כל ההתלבטויות. יקר או זול. השירות שלו היה פשוט נהדר. ואני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה רומנו, אלעד.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
התקנת פרגולה.
חוות דעת:
עופר פשוט מדהים. עד כדי כך שאפילו הילד הקטן שלי אוהב אותו מאוד. הוא היה אדיב וסבלני כלפיו, ממש עבד איתו! מעבר למקצועיות, הוא נתן לנו ייעוץ מעולה, נדיבות אמתית ואפילו ליווי המשך. אנחנו כל-כך מרוצים, באמת אין דברים כאלה. הוא גם עזר בעבודות נוספות בבית בתחום החשמל ועשה עבורנו מעל ומעבר, הוא עמד בזמנים בצורה מופתית, והגדיל ראש בצורה אמתית! הוא אפילו הקים לילד שלי ספסל מעץ משאריות העץ שנותרו מהתיקון. אני באמת מרוצה. הלוואי ויפלו עלינו עוד אנשים כאלה, מפני שגם כאדם הוא היה נעים ואיש שיחה. שתמיד גם נותן את כל המידע הנכון שאנחנו צריכים. פשוט אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי מנלה, הוד השרון.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
ניקוי מרזבים ועבודת צבע בגג.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא בסדר, הוא עשה עבודה טובה אך אני קצת מבואס מהמחיר, בעיניי הוא היה גבוה מדי.
איכות
10
מחיר
2
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי יעקובוביץ, פתח תקווה.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בגג רעפים ישן.
חוות דעת:
הוא היה 10, קודם כל בהגינות ובמקצועיות, ממש אין לי מילים. הוא הראה לי בדיוק איפה הבעיה ואמר לי למי לפנות לטיפול. אני מרוצה מהשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ב. הרצליה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של דק סינטטי מוגבה
חוות דעת:
עופר הגיע לראשונה ונתן הצעה דומה לבעלי מקצוע אחרים. לאחר ששילמנו לו מקדמה התאכזבנו ממספר סיבות, הוא איחר במספר ימים בתאריך תחילת העבודה. התברר שהוא בעצם קבלן עבודות ששכר שירותים של בעלי מקצוע אחרים שבצעו את העבודה במקומו. הצעת המחיר שונתה מספר פעמים ובטענות שונות ומשונות. בסיומם של העבודות שילמו 50% יותר מההצעה המקורית! מסתבר זו שיטת העבודה של עופר, מתן הצעה נמוכה לצורך זכייה בעבודה ואז הכנסת תוספות שונות וניפוח המחיר בהדרגה ככל שהפרוייקט מתקדם. דבר שגרם לויכוחים ותסכול רב.אנו עובדים הרבה עם אנשי מקצוע ואלה בד"כ טובים מאוד ואינם מאכזבים, אך המקרה של עופר הרגשנו מרומים, עבודה אותה הוא לא ביצע בעצמו ובמחיר מופרז! למרות הוותק והמקצועיות אותה הציג עופר, התנהלותו שיטתית ומקוממת.
איכות
9
מחיר
1
זמנים
8
יחס
5
5
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון רעפים בגג.
חוות דעת:
בסדר, הוא היה נחמד, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאומן בעץ רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של פרגולות ודקים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק