מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חן
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.75
מחיר 9.50
איכות 9.78
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עופר ברבר, הוד השרון.
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הסביר את הבעיה והראה לי את התמונות מהמצלמה. הרגיע אותי שהכל בסדר והבעיה נעלמה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
נועה אביגור, גבעתיים.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בצנרת הבניין.
חוות דעת:
תחילה חן הסביר לי בטלפון כיצד לעשות בדיקה ראשונית על מנת לא להזמין אותו לבדיקה ללא צורך. לאחר מכן הוא עשה בדיקות שונות ונתן את דעתו שאין נזילה, ואף נתן חוות דעת לגבי מה לדעתו הבעיה בבניין. הוא מאוד נחמד, אדיב וסבלני, הסביר בבהירות ואף קישר אותי לבעל מקצוע להתקנת אל חזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי ירון, קרית אונו.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לאיתור נזילה בצינור של בניין שעובר מתחת האדמה.
חוות דעת:
יצא אחלה גבר , הסביר לי והדריך אותי דרך הטלפון איך לבדוק את הבעיה לבד. נתן לי אינדיקציה איך לבדוק אם יש צריכה של מים ואיך לגשת לבעיה לפני שאני מזמין אינסטלטור. גיליתי שיש נזילה, ובסוף פניתי למי אונו והם טיפלו בבעיה. הוא עזר לי מאד, לא ביקש ממני תשלום למרות שיש כאלה שכן ביקשו ממני. הוא עשה לי חצי מהדרך, כל פעם שהתקשרתי אליו הוא ענה לי והדריך אותי אפילו בשישי וכל פעם נשאר איתי על הקו כשהלכתי לבדוק. סה"כ היה סוף הדרך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהושע אליאש, פתח תקווה.
משוב: 26/09/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירין לידור, תל אביב.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בבניין באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
חן היה מעולה! בן אדם מדהים, סופר מקצועי, אדיב, סבלני, דיבר עם עוד שכנים, הגדיל ראש, לא יכולתי לבקש בעל מקצוע יותר טוב ממנו, איתר את הנזילה, הגיש דוח מסודר ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ברגמן, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בדירה בת 5 חדרים כולל שימוש במצלמה תרמית ומדדי לחץ.
חוות דעת:
הייתה לי רטיבות בקירות, חן הגיע עם ציוד מאוד מקצועי ואיתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי קרביץ, רמת השרון.
משוב: 23/02/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות בדירה.
חוות דעת:
הגעתי אליו מהמלצה של בעל מקצוע אחר, הוא ביצע את הבדיקה והביא לי טופס לביטוח. היה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישראל עמוס, תל אביב.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזיל באמצעות מצלמות תרמיות.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. הוא עובד טוב, איש אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות בעסק.
חוות דעת:
הוא מקצועי, אדיב, יודע את העבודה ונותן שירות כמו שצריך. הוא נחמד ומגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק