מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אנדרי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.71
מחיר 9.61
איכות 9.68
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלינה צ'רבין, תל אביב.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן מיני מרכזי ישן והתקנת מזגן מיני מרכזי חדש של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השותף של אנדרי הגיע לעשות עבודה והוא עשה עבודה מעולה! היה לנו מזגן מיני מרכזי ישן בן 20 שהיה מקצר, הוא בא לפרק את המזגן ולקחת מידות וביום למחרת הוא הזמין לנו מזגן חדש וביום הבא כבר חזר להתקין את המזגן החדש. הוא היה סופר נחמד ומאוד מקצועי. לפני העבודה הוא הסביר שצריך לעשות עבודת חשמל קודם ובזמן העבודה על המזגן הוא הסביר כל מה שהוא עושה. כשהוא סיים נשאר כבל אחד בחוץ שלא היה אסתטי והוא חזר לסדר את זה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית טל, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 מזגנים ישנים בחדשים. אנדרי איחר וזה היה לא כיף בכלל - אבל זה יכול לקרות. למרות שאיחר הגיע עם אנרגייה מדהימה ועדה את העבודה כמו שצריך. בסה"כ העבודה נראית טוב - אנדריי היה אחלה המחיר היה הוגן. ממליץ בכיף -
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף! אחלה אנדריי אחלה אנרגיה אחלה אווירה אחלה אחלה אחלה בהצלחה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן למפרט, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גל שאנס, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמילי בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
אנדרי היה בסדר גמור, חבל על הזמן, הגיע בזמן, מקצועי, התקין את המזגן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה כרמל, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
הוזזת מנוע של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, העבודה יצאה קצת מכוער.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פריימן, תל אביב.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הגיע ,פתח את המזגן התסכל עליו והחליט שוהוא לא יכול לטפל בזה ושצריך לדבר עם אלקטרה. הוא היה בסדר ולא גבה מחיר על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל רז, תל אביב.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
איטום לפתח בקיר משותף של בניין שיצר בעיות ריח במזגן.
חוות דעת:
אנדרי היה מצוין! בחור אדיב ואכפתי מאוד שעובד בצורה נקייה ומשאיר אותך פשוט חסר מילים מרוב סיפוק. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת לייבוביץ, תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
הזזת מנוע מזגן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל זפט, תל אביב.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
אנדרי היה בסדר גמור, עשה מעט מאוד, לקח את המינימום ומגיע לו עשר בהכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ק. תל אביב.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מזגן מיני תוצרת כרמל.
חוות דעת:
היה ממש בסדר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק