מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.86
מחיר 9.54
איכות 9.68
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רות זכאי, הרצליה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! רן היה אדיב, דייק בהגעתו. הקפיד על נקיון בעת התיקון והקפיד מאד לנקות לאחר התיקון. מאד מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ב. רמת השרון.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז גינה נוזל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בשעה שקבענו וזמן קצר ממש מהרגע שהתקשרתי אליו. היה נעים והסביר. ולקח מחיר הגון. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת הורדן, הרצליה.
משוב: 23/05/2020
תיאור השירות:
טיפול בהצפת ביובית בשל משאבה מקולקלת.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי. הטיפול דרש אבחון ותאום מול ביובית. קניית משאבה והחלפתה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוטי קול, רמת השרון.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בקו ראשי בחצר.
חוות דעת:
הוא מקצוען, אמין, הגון ונעים הליכות. הוא גם עמד בזמנים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר פרנקל, הרצליה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי של דירה.
חוות דעת:
רן היה מצוין! הסביר מה הוא עושה והיה נעים. תיווך ביני לבין בעלת הדירה שלי, הסביר לה מה צריך לעשות ומה הבעיה. הוא הגיע בזמן וגם המחיר הוגן לאחר בדיקה שעשיתי. ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ר. הרצליה.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון 2 דליפות מתחת לכיורים, החלפת צנרת ניקוז אסלה והתקנת נקודת מים למקרר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רן פתר לנו בביקור אחד 4 בעיות שהצטברו - בהתחלה הגיע להחלפה פשוטה של ברז ישן מתחת לכיור ולבדיקת דליפה מאסלה, בהמשך עד שהגיע גילינו שיש דליפה מתחת לכיור נוסף והוא התבקש לטפל גם בה. הדליפה מהאסלה התבררה כמערכת פלסטית ישנה ודולפת והוא עבד המון באופן מדויק וכירורגי כדי לשבור כמה שפחות מהחרסינה של השירותים, הצליח לשלוף את כל החתיכות של הצנרת ואת המפרק הישן ולהתקין חדשים עם איטום מסביבם, למקרה שזה לא הספיק, המקרר שלנו שבק חיים יום לפני כן, אז בזמן שרן עבד אצלנו הזמנו מקרר חדש ורן על הדרך עזר לנו מעכשיו לעכשיו עם התקנת נקודת מים. שמח שיש לי עכשיו טלפון של אינסטלטור אמין וזמין למקרי חירום בנייד שלי. המון תודה! לא ברור איך היינו שורדים את זה אחרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן בר, רמת השרון.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור! הגיע בשישי בשעה מאוחרת ועבד קשה לשחרר סתימה בכיור, הסביר את הסיבות והיה סובלני.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר גילאון, הרצליה.
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור מאירוביץ', הרצליה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בברז.
חוות דעת:
הזמנו אותו לגבי נזילה בברז בחדר השרותים, הגיע תוך חצי שעה והראה לנו שצריך לסגור את הברז חזק יותר. היינו מרוצים מאוד, אדם סופר אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דדי גולדנברג, הרצליה.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת חיצונית.
חוות דעת:
היה על-הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 220 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק