מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.61
איכות 9.85
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 48 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיגל ש. הרצליה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החליף מנגנון של אסלה סמויה.
חוות דעת:
היה מקסים! עוד לפני הפגישה ביקש שאצלם את האסלה כדי שידע אילו חלקים להביא, עדכן מראש על מחירים לפי תקלות אפשריות, הגיע בזמן ששבע וחצי בבוקר ועשה עבודה מקצועית ויסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי סבב, הרצליה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בסיפון של כיור מטבח.
חוות דעת:
בן אדם מקסים. הוא היה מאוד זמין, הגיע בזמן כמו שקבענו ואבחן את הבעיה במקצועיות. לדעתי המחיר סביר ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן צפדיה, רמת השרון.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבה ופתיחת סתימה בצנרת עסק.
חוות דעת:
רון בחור על הכיפאק, אחלה גבר, הגיע כמה פעמיים , בפעם הראשונה עבד עד עשר בלילה, אחר כך הגיע שוב עם עוד עובד שיעזור לו ועבדו עד שתיים בלילה, לא ויתר עד שהצליח לפתור את הבעיה ובסוף הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון קונסטנטה, הרצליה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי הראל, הרצליה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
חיבור מכונת כביסה לביוב והחלפת חלקים ישנים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא פתר את הבעיה מאוד מהר, הגיע מעכשיו לעכשיו תוך פחות משעה והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר א. הרצליה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
רן היה ממש מעולה, מקצועי ואדיב. הוא הגיע בזמן והכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון קינן, הרצליה.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אדיב ופתר את הבעיה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדיה בהרל, בצרה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מטבח.
חוות דעת:
רן היה על הכיפאק! שירות מעולה, מהיר וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק בן שושן, אבן יהודה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
רן היה נהדר! הוא אדם מאוד חיובי ומקצועי, המחיר שלו מאוד הוגן לדעתי והעבודה שלו טובה ויסודית. מאוד חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה והוא דאג לסיים את הדברים עד הסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה אריכא, חדרה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה רצינית בשירותים, כולל פירוק האסלה, וכן החלפת ברז בכיור, והחלפת טוש.
חוות דעת:
העבודה נעשתה במקצועיות רבה. הוא פרש בפנינו את כל האפשרויות הקיימות לטיפול בנזילה, ועזר לנו להגיע להחלטה הנכונה בשבילנו, כשהשיקול היחידי שהנחה אותו היה שלא נכנס להוצאות מיותרות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק