מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.86
מחיר 9.54
איכות 9.68
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רומן אברמוביץ, נתניה.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה וחיבור מדיח כלים.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! אדיב ומקצועי .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל ח. נתניה.
אשרור: 26/06/2020
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
החלפת חיבורים חלודים של קו מים לברז מים, בר מים ומדיח כלים מתחת לכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רן פירט לי בטלפון מה הוא מתכנן לעשות ועשה עבודה טובה ונקייה. אין חלודה במי השתייה, הצינור של הברז הנשלף לא נתקע בחיבורים וכולנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי בורשטין, נתניה.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור וצינורות באמבטיה.
חוות דעת:
היה שירות פשוט 10! הוא איש נעים, קפדן, שומר על הניקיון ועושה הכל בצורה הוגנת לגמרי. מגיע לו את הציון הכי גבוה שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן דינקו, נתניה.
אשרור: 20/04/2020
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מכל הבחינות, כבר בטלפון הוא הסביר לי מה אפשר לעשות, קבענו שעה והוא דייק, הוא עמד בציפיות, היה הוגן מאוד ואל הסכים לקחת תשלום כי הוא אמר לי איזה חלק צריך לקנות ואני קניתי אותו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת פרדימן, אבן יהודה.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 29/01/2020
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל דוד, נתניה.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה ונזילה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! בחור מקסים וחייכן, עשה את העבודה בצורה הטובה ביותר והגיע בזמן שקבענו. בקיצור, שירות מצויין ומחיר הוגן מאוד. אשמח להזמין אותו שוב ולהמליץ עליו לכל מכריי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שני, נתניה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפה של ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין שינדלר, נתניה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מים חמים במקלחת ובמטבח.
חוות דעת:
אנחנו גרים ליד הים ויש בלאי גבוה של הצנרת, כך שזה עניין של זמן עד שנפגוש את רן שוב. הוא הפתיע לטובה במחיר, כיוון שחשבנו שהכיוון הוא החלפה של הדוד והתכוננו להוציא סכום גבוה בהרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר וורנשטיין, אבן יהודה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור בבית.
חוות דעת:
הגיע מאוד מהר וזה עזר לי, נראה שעשה עבודה טובה, השקיע ואני כנראה אעבוד איתו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ב. נתניה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 219 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק