מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.63
איכות 9.73
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלירן דינקו, נתניה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מכל הבחינות, כבר בטלפון הוא הסביר לי מה אפשר לעשות, קבענו שעה והוא דייק, הוא עמד בציפיות, היה הוגן מאוד ואל הסכים לקחת תשלום כי הוא אמר לי איזה חלק צריך לקנות ואני קניתי אותו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שני, נתניה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפה של ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת פרדימן, אבן יהודה.
משוב: 29/01/2020
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין שינדלר, נתניה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מים חמים במקלחת ובמטבח.
חוות דעת:
אנחנו גרים ליד הים ויש בלאי גבוה של הצנרת, כך שזה עניין של זמן עד שנפגוש את רן שוב. הוא הפתיע לטובה במחיר, כיוון שחשבנו שהכיוון הוא החלפה של הדוד והתכוננו להוציא סכום גבוה בהרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי בורשטין, נתניה.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור וצינורות באמבטיה.
חוות דעת:
היה שירות פשוט 10! הוא איש נעים, קפדן, שומר על הניקיון ועושה הכל בצורה הוגנת לגמרי. מגיע לו את הציון הכי גבוה שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר וורנשטיין, אבן יהודה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור בבית.
חוות דעת:
הגיע מאוד מהר וזה עזר לי, נראה שעשה עבודה טובה, השקיע ואני כנראה אעבוד איתו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ב. נתניה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שלומי, נתניה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע תיקתק, עשה עבודה מקצועית והבעיה נפתרה. התייעצנו איתו גם לאחר הבעיה והוא היה זמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אידה טרסיוק, נתניה.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח, התקנת סיפון בשירותים, התקנת מערכת לדוש, החלפת ברז למדיח והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
רן באמת היה מעולה, עשה בשבילי מעל ומעבר והעבודה שלו נעשתה בצורה פנטסטית. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה א. נתניה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה עקב סימנים של רטיבות בקירות.
חוות דעת:
רן אדם נחמד, הוגן ומקצועי. הוא הגיע בזמן שקבענו כדי לבדוק אצלי נזילה, בעזרת מכשיר זיהה שזאת בעיה באיטום, הסביר לבעלי ולי שאנחנו צריכים בעל מקצוע שמתמחה באיטום. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 191 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק