מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.95
מחיר 9.65
איכות 9.77
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אידה טרסיוק, נתניה.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח, התקנת סיפון בשירותים, התקנת מערכת לדוש, החלפת ברז למדיח והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
רן באמת היה מעולה, עשה בשבילי מעל ומעבר והעבודה שלו נעשתה בצורה פנטסטית. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה א. נתניה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה עקב סימנים של רטיבות בקירות.
חוות דעת:
רן אדם נחמד, הוגן ומקצועי. הוא הגיע בזמן שקבענו כדי לבדוק אצלי נזילה, בעזרת מכשיר זיהה שזאת בעיה באיטום, הסביר לבעלי ולי שאנחנו צריכים בעל מקצוע שמתמחה באיטום. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה מזגיש, נתניה.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
איתור דליפה בשירותים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה והשירות היה מצוין. הוא הגיע ועשה בדיקה מקיפה, הסביר לנו מה אפשר לעשות , פתר לנו את הבעיה באופן זמני כבקשתנו ולא הסכים לגבות תשלום. הוא אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון שמעונוביץ, נתניה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז כולל פירוק הברז הישן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אין לי מילים, הגון ברמה לא נורמלית, אנושי ואני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי אסא, גבעת אולגה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת רקובה בקיר באמבטיה שכללה שבירת הקיר ופתיחת סתימה בקו צנרת של ברז מטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה גדולה, מגיע לו עשר בהכל, הוא באמת היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל הייטנר, נתניה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס סביטלמן, נתניה.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ב. נתניה.
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק בן שושן, אבן יהודה.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
רן היה נהדר! הוא אדם מאוד חיובי ומקצועי, המחיר שלו מאוד הוגן לדעתי והעבודה שלו טובה ויסודית. מאוד חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה והוא דאג לסיים את הדברים עד הסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרי נבון, נתניה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת והחלפת מצופים בשלוש ניאגרות.
חוות דעת:
היה מעולה, כל הכבוד לרן. הגיע בזמן, זיהה את הבעיה ומיד התחיל לעבוד. הוא אדיב מאד ונעים, ממליצה עליו בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 152 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק