מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.95
מחיר 9.62
איכות 9.76
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי אסא, גבעת אולגה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת רקובה בקיר באמבטיה שכללה שבירת הקיר ופתיחת סתימה בקו צנרת של ברז מטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה גדולה, מגיע לו עשר בהכל, הוא באמת היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל הייטנר, נתניה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס סביטלמן, נתניה.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ב. נתניה.
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק בן שושן, אבן יהודה.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
רן היה נהדר! הוא אדם מאוד חיובי ומקצועי, המחיר שלו מאוד הוגן לדעתי והעבודה שלו טובה ויסודית. מאוד חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה והוא דאג לסיים את הדברים עד הסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרי נבון, נתניה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת והחלפת מצופים בשלוש ניאגרות.
חוות דעת:
היה מעולה, כל הכבוד לרן. הגיע בזמן, זיהה את הבעיה ומיד התחיל לעבוד. הוא אדיב מאד ונעים, ממליצה עליו בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופיה פלד, אבן יהודה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב שכלל פתיחת סתימה בכיור מטבח, בכיור של חדר השירותים וביציאה לגינה.
חוות דעת:
היה מעולה, ממש בסדר גמור. הייתי מרוצה קודם כל המזמינות שלו, הוא מיד הגיע (ממש תוך שעה) ובדק מה שהיה צריך, הסתכל ואז תיקן את מה שצריך ואמר שיכול להיות שיהיה אפשר לעשות פעולה נוספת שתעזור והבעיה באמת נפתרה כרגע, ככה שהיה באמת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעוז מלמד, אבן יהודה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות בקירות מקלחת.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין! נשאר עד מאוחר בלילה, היה יסודי ועמד בכל מה שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון בן אהרון, נתניה.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ונחמד מאוד, זמין ושרותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם אלעד, נתניה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
לא הייתי מולו בזמן העבודה אבל דיברתי איתו בטלפון ובהודעות, הוא עשה הכל, שלח לי גם תמונה של מה שהחליף. הוא היה נפלא, מהיר ויעיל. גם תנאי התשלום היו נוחים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק