מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.28
זמנים 9.78
מחיר 8.89
איכות 9.28
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעלה אשכנזי, תל אביב.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בבית פרטי ופתיחת סתימה בבניין.
חוות דעת:
שגיא שלח את אחד מאנשי המקצוע שלו אלינו והוא היה מעולה, מאוד מקצועי ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אלפאי, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדם סולד, תל אביב.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של כיור.
חוות דעת:
גיא היה טוב, מקצועי, אחלה, היחס שלו היה מעולה, הגיע מהר, הסביר מה הוא עושה וממש בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף דה פריס, תל אביב.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין ממש! הוא הגיע מאוד מהר, תיקן ולקח מחיר מאוד הוגן. אני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן שואקה, תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
גיא היה אחלה, אדיב, מקצועי, הגיע וישר ניגש למשימה, הלך לקנות מצוף, המחיר סבבה לדעתי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני גורפיין, תל אביב.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות בניקוז מרפסת ובמקלחת.
חוות דעת:
גיא היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ומהר, העבודה שלו מעולה אך המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
הדר טייט, תל אביב.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא ממש הגון גם במחירים וגם באיך שהוא עובד ופותר את הבעיה. דייק, היה מאוד זמין והגיע מעכשיו לעכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מעתוק, תל אביב.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
איטום גג שטוח.
חוות דעת:
שירות 10. אני מאוד מרוצה. אני רואה את הבן אדם וכבר מרוצה מימנו. הוא מקצועי, נחמד, חייכן ועומד בזמנים. לדעתי המחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן מחלין, רמת גן.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
לאחר כמה ימים כשהבנתי שהם התקינו לי ברז נמוך במטבח (מאוד לא מקצועי) התקשרתי וביקשתי שיחליף לי לגבוה. התשובות שלו היו מאוד תוקפניות ולאחר שיחות ממושכות והוא לא החליף לבסוף.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
10
יחס
1
4
כללי
גירסאות
אייל יאראק, הרצליה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה שכלל החלפת צנרת, צבע ותיקוני אינסטלציה נוספים.
חוות דעת:
הם היו אמינים מאוד, עשו עבודה נקייה וטובה, אנחנו מאוד מרוצים מהם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק