מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.86
מחיר 9.77
איכות 9.86
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גרי ויתקין, קרית אונו.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
מאור היה ממש אחלה, פתר את הבעיה מהר, לקח מחיר טוב לדעתי, המשיך להתעניין גם אחרי העבודה וסך הכול היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסנת רובין, גני תקווה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
מאור היה מצוין. הוא נתן יחס ממש טוב. הוא הגיע בזמן, עבד יפה מאוד ונתן מחיר הוגן. הייתי מאוד מרוצה ואני בטוחה שאשתמש בשירותיו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה לבנון, קרית אונו.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקלחת כולל רכישת ראש מקלחת.
חוות דעת:
הוא ענה ממש מהר והגיע באותו יום שזה היה ממש אחלה. פתר את הבעיה, לקח מחיר טוב, ובנוסף קנה לי את כל הציוד שהייתי צריכה. אני מרוצה ובטוחה שכל דבר שאני אצטרך בעתיד אני יפנה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי מור, תל אביב.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
טיפול בצנרת היוצאת ממכונת כביסה - צינור רקוב ומחבר דולף.
חוות דעת:
השירות היה יוצא מן הכלל. מאור היה זמין, אדיב, הוגן ומקצועי מכל בחינה. בשיחה לפני הביקור הוא היה גלוי וישר, ואמר לי שבגלל ההסגר (ימי הקורונה) לא בטוח שיהיו לו חלקים, אבל כשהגיע הצליח למצוא פתרון טוב ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חופית בן נון, תל אביב.
משוב: 30/03/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר רוסמן, תל אביב.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ וסתם מדיח.
חוות דעת:
הגיע ביום שישי, מוגן לקורונה, מאד התחשב . בדק שהכל בסדר גם אחרי שהלך. עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת דור, רמת גן.
משוב: 24/03/2020
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טלי פורת, רמת גן.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון החלפת משאבת מים באסלה.
חוות דעת:
מאור מקצועי, אדיב, נעים וטיפל בבעיה, אנחנו מרוצים מאוד. ברור לנו שלכל בעיית אינסטלציה נפנה למאור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה ענבר, תל אביב.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי י. יבנה.
אשרור: 22/03/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז סוללה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 213 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק