מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סתוי פנסטרהיים, חולון.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהברז מים בניאגרה חיצונית.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, בא באותו יום שדיברתי איתו, עשה את העבודה ממש מהר וטוב, וגם לקח רק דמי ביקור למרות שהוא תיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דין קאסקי, בת ים.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אמין ולקח את המחיר שאמר בהתחלה, הסתימה לא נפתחה עד הסוף לא באשמתו, יש שורשים של עץ בצנרת הוא ניסה ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רון כהן, חולון.
משוב: 22/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר שיבר, בת ים.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
פתח את המרצפות והחליף את הצינור הפגום בצינור חדש, הביא מטעמו מישהו שיסגור יפה את הריצוף. הוא עשר מבחינת מקצועיות, יחסי אנוש, נעים הליכות, סבלני, דבק במטרה להשלים את מה שלקח על עצמו, עמד בלוח זמנים שקבענו ולא לקח מחיר גבוה לעומת מה שבדקתי עם בעלי מקצוע אחרים, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ספר, בת ים.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במספרה.
חוות דעת:
מאור היה עשר! נתן שירות מעולה, הוא מקצועי ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי ע. גבעתיים.
אשרור: 06/07/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה באסלה.
חוות דעת:
הוא פשוט מקסים! מאור אדם נעים הליכות, אמין וישר מאד, נתן יחס טוב והגיע בזמן. אינסטלטור אחר ביקש סכום יותר גבוה ומאור מצא שהבעיה הייתה רק גומיה ולקח סכום הרבה יותר נמוך, אני מאוד מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר אקוקה, רמת גן.
אשרור: 06/07/2020
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל בשירותים.
חוות דעת:
הוא מהמם! התקשרות איתו קלה ונוחה והוא הגיע מהיום להיום. אני מרוצה מהמחיר שלו, הוא עונה וזמין, נחמד, מהיר והתעקש לנקות אחריו. הוא צעיר וראוי לכל מילה טובה שאפשר להגיד עליו! מגיע לו את הדירוג הגבוה ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה קדרון, זכרון יעקב.
אשרור: 06/07/2020
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ברזים דולפים.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך! הוגן מאד, הגיע, טיפל לשביעות רצוננו ולקח מחיר הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אילוק, תל אביב.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
הכנה למדיח בוש הכולל הרחבת סיפון ותיקון הצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע תוך חצי שעה. חשבתי שזה ייקח לי שבוע לטפל בזה ותוך שעה הייתי אחרי! העבודה הייתה מאד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז דרור, ראשון לציון.
משוב: 05/07/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 312 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק