מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.76
מחיר 9.60
איכות 9.68
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יודית זר אביב, כפר סבא.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חלק במייבש כביסה של חברת אריסטון.
חוות דעת:
הגיע פעמיים לבדיקה ותיקון, היה בסדר גמור, עשה עבודה מצוינת, היה נחמד, מנומס ועמד במילה שלו מבחינת לוחות זמנים. התעכב אמנם קצת אבל דאג לעדכן אותנו בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה פלץ, הוד השרון.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות המר, רעננה.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן דקה, כפר סבא.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינה גולדברג, הוד השרון.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהמקפיא לא מקפיא מספיק
חוות דעת:
הוא אדם נחמד אבל היה מאוד מקובע ולא הקשיב לבקשותיי. הפריזר לא כל כך הקפיא. הוא הגיע 3 פעמים, התעקש בפעמים הראשונות שזה לא חוסר בגז, בלי שבדק זאת ולמרות שביקשתי מימנו לבדוק. הוא אמר שהוא הטכנאי והוא המקצועי והחליף חלקים אחרים שלדעתו היו מקור הבעיה. אך הבעיה לא נפתרה. בפעם השניה גבה מימני רק עבור החלק ובפעם השלישית כשהשתכנע לבדוק את הגז ומצא שזו אכן היתה הבעיה לא חייב אותי כלל. רק הוספת גז פתרה את הבעיה של המקפיא. אמרתי לו שזה לא בסדר מה שקרה. ושאני לא מרוצה ממנו, ומבחינתי הוא לא מקצועי. הוא בחור טוב אבל מאוד עקשן. דבר שגרם לי אי נוחות טרטור והוצאת כסף מיותרת. הוא אמר שהוא לוקח את ההערות לתשומת ליבו.
תגובת העסק:
שמחתי לתת שרות, ולא נעים לי שהלקוחה לא מרוצה מספיק. בתקלות מסוג חוסר קירור במקרר או במזגן הדבר הראשון שלקוחות חושבים זה שכנראה חסר גז אך ישנם עוד פרמטרים לבדיקה שיכולים להפריע לקירור תקין במקרר. במקרה הנ''ל אכן היו מס' תקלות. הוחלף מפסק לא תקין שאחראי על הפיזור של האוויר במקפיא. משלא פתר את הבעיה הוחלף חיישן ומילוי גז במקרר שפתר סופית את הבעיה. לפעמים יש תקלות יותר מורכבות ולכן גם לא גביתי תשלום עבור חלקים, עבודה וביקור נוסף במטרה שכולם יהיו מרוצים וכך אני משתדל תמיד.
2
כללי
גירסאות
ליהוא נישרי, כפר סבא.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה! הוצא חתיכת ניילון שסתם את המשאבה. כתוצאה מעבודה קשה המשאבה נחלשה. הומלץ להחליף, והחלפנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי עזר, כפר סבא.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבה במדיח כלים חברת בקו.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, יוצא מן הכלל, בנאדם ישר כמו סרגל! הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב פ. רעננה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫שני גריידי‬‎, כפר סבא.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר.
חוות דעת:
מצא את הבעיה יחסית מהר ותיקן אותה. הוא היה מהמם, הגיע באותו יום והיה זמין. לקח מחיר לא גבוה והיה הגון ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנדרה מימון, חורשים.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
ביקור, בדיקה ומילוי של גז במקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע, בדק את המקרר אמר שאפשר לתקן את זה וזה יעבוד לפחות לכמה חודשים ואולי גם לכמה שנים, אז החלטנו ללכת על זה. הוא עבד קשה כדי להוציא ,לנקות ולמלא את הגז ובכלל הוא בחור על הכיפאק ומאד נחמד. אבל אחרי שהוא הלך המקרר הפסיק לעבוד לגמרי, לפני זה רק המקפיא לא מספיק הקפיא אבל עכשיו שום דבר לא עובד. התקשרנו אליו, הוא אמר שנחכה כמה שעות כי אולי לוקח לזה זמן, חיכינו וזה עדין לא עזר. התקשרנו שוב והוא אמר שכנראה זה משהו רציני יותר ולא בטוח שאפשר לתקן את זה, הוא אמר שבגלל שהוא לא הצליח לתקן אז את ה150 שקל על המילוי גז הוא יחזיר לנו ובקטע הזה הוא היה דווקא נחמד, אבל אני די מאוכזב כי אם הוא היה אומר לי בהתחלה שאי אפשר הייתי נותן לו כסף על ביקור והולך ישר להזמין מקרר חדש, אבל אחרי שהוא אמר שזה כן יעבוד ויחזיק לפחות לכמה חודשים ואולי גם לכמה שנים ובסוף זה לא עבד אז זה מאכזב כי עכשיו אני במצב שאני גם בלי מקרר בכלל. זה לא מה שציפיתי.
איכות
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק