מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ראובן
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.71
איכות 9.92
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניקול זבונוב, נתניה.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול עשרת אלפים, לטויוטה אייגו 2013.
חוות דעת:
היה מעולה! נותנים שירות מהיר, נכנסים אליהם ובאותו יום האוטו יוצא נקי, נעים לשבת לחכות שם, הם ממש נחמדים וחמודים. הוא דאג והתעניין שעברתי את הטסט- שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זהבה בלאי, נתניה.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לרכב מסוג יונדאי אקסנט משנת 2011.
חוות דעת:
ראובן היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהשירות שנתן, מההסבר ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ויינשטיין, נתניה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ברכב מסוג יונדאי שנת 2010.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק! הסביר על הכל והיה אמין בהסבר שלו. בסופו של דבר החליף לי רק ברקסים למרות שרציתי שיעשה עוד דברים, הוא הסביר שאין צורך למרות שיכל להרוויח מזה יפה. היה מהיר, המחיר היה מצוין וכבר המלצתי עליו לאנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי בן דוד, נתניה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ואחוריים לרכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הנחה אותי בדרך והסביר לי, הגעתי ומיד לקחו את הרכב והתחילו לעבוד עליו. תוך כמעט שעה הרכב היה בחוץ. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צליל אברהם, נתניה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף והחלפת בלמים קדמיים ברכב של חברת מיצובושי לנסר, שנת 2000.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות האדיב, מההסברים המפורטים על העבודה שהוא הולך לעשות, מההגינות ומהמהירות בה קיבלתי את השירות .
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז אקסלרד, נתניה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול והכנה לטסט שכללו החלפת רפידות ברקסים והחלפת שמן ברכב של חברת יונדאי i10.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות ממש מהיר, אמין וידידותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ירדן אופיר, נתניה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קידמיים ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2010.
חוות דעת:
הוא ממש נחמד! דאג להסביר לי על כל חלק, הראה למה הברקס שחוק ומה הבעיה. אחר כך ראיתי שהמחיר שהוא גבה ממני ממש נמוך וזה היה צריך לעלות יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי טקליה, נתניה.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 60,000 ברכב שכלל החלפת שמן ופילטרים.
חוות דעת:
הכל בסדר, היה מצוין, קיבלתי שירות טוב מאוד ומה שביקשתי הם עשו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ., נתניה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון פחחות וצבע לרכב מסוג הונדה ג'אז.
חוות דעת:
אחלה שירות, הוא סבלני, הסביר מה הוא עושה והעבודה בוצעה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן שקד, נתניה.
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
טיפול שישים אלף והחלפת ברקסים ברכב מסוג סוזוקי ויטארה, מודל 2017.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק