מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ראובן
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.96
מחיר 9.72
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 25 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליז אנטון, נתניה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג יונדאי I20 שנת 2015 כולל החלפת פילטר מזגן.
חוות דעת:
אחלה שירות! הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה רביב, נתניה.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב יונדאי I35.
חוות דעת:
ראובן היה מצויין מקסים בצורה בלתי רגילה! היה פייר מאוד במחיר, הרבה יותר זול מהרבה שבדקתי לפני. עשה בדיוק מה שהיה צריך לעשות. לקח את האוטו ממני והחזיר אלי בלי תוספת תשלום. אני מאוד מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגלית מצובה, נתניה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 לרכב מסוג סובארו והחלפת ברקסים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, קיבל אותי בזמן, טיפל במקצועיות והמחיר היה הוגן, אדם אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני שריון, נתניה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן ברכב מסוג מיצובישי אטראז', שנת 2015.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! אני מרוצה מהמחיר, מהאמינות וממהירות העבודה. הוא היה מקצועי ונחמד. אני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן ב. נתניה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! אמין, הוגן, הטיפול היה מהיר והיחס היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל בן, נתניה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 90,000, כולל החלפת רפידות ברכב KIA 2013.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אין לי שום טענות כלפיו. היה עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור צבאבא, נתניה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג פיאט פנדה אוטומט שנת 2008.
חוות דעת:
ראובן בעל יחס מאוד אישי, מקצועי, עמד בזמנים כמו שצריך, מהיר, לדעתי הוא לקח מחיר גבוהה ולא סיפק את כל מה שהיה צריך במחיר שנקבע, הטיפול שכן נעשה היה מקצועי וטוב, החלקים שהחליף היו מקוריים, הייתה שקיפות מלאה והייתי צריך לקבוע מראש מועד הגעה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יונתן ווקס, גנות הדר.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג פיאט שכלל החלפת שמן, פילטרים ומים.
חוות דעת:
היה מקסים! אני מרוצה מהיחס שהם נתנו, מרמת המקום ומתשומת הלב לפרטים. הם עשו עבודה טובה מאוד בזמן קצר ועבדו יפה ונקי והסבירו לי בדיוק כל חומר מה הוא עושה, ממש למופת, אני אחזור אליהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרי דהן, נתניה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
העברת טסט וטיפול תקופתי ברכב שכלל החלפת מסרק הגה, תפוחי הגה ומוט הגה.
חוות דעת:
היה מהמם. הגדלת הראש של בעל המקום מדהימה, הוא לקח את הרכב לטסט בלי שביקשתי, הכין את האוטו מוקדם מהצפוי, לא חייב אותי על שינוי של מסרק הגה כי לא היה ניתן לתקן את הקיים, לא חייב על המוט, שטף את הרכב ללא עלות וליטש את הפנסים ללא עלות. זה רכב של אחותי בכלל ואני לא גר בסביבה אבל אני לגמרי שוקל לבוא לשם גם בשביל הרכב שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד צרויה, נתניה.
משוב: 21/04/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין! ראובן אדיב, מסביר וסבלני. חיכה לנו למרות שהיה אמור לסגור את המוסך בצהרי יום המועד. תיקן תקלה במערכת החשמל בזמן שחיכינו כל הסיפור לקח פחות מחצי שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 25 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק