מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דור
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.88
מחיר 9.68
איכות 9.65
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 34 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רות אוחנה, עכו.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בחלון.
חוות דעת:
שירות סוף הדרך! בעל מקצוע עם ענווה ואמינות. אני כל כך מרוצה! אני לא רגילה לבעלי מקצוע כאלה, שירות מדהים. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה ברני, עכו.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רשתות וגלגלים לחלון.
חוות דעת:
הוא מצוין ואני ממליץ עליו! מבחינה אישית הוא נהדר ונחמד. הוא עובד מסודר, נותן שירות מקצועי ואדיב. הוא פתר את הבעיה חד וחלק והוא מאוד ממוקד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ג. ג. נהריה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רשת וגלגלים בחלון.
חוות דעת:
שירות מעולה. דור זמין, הגיע מהר והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה גרבלי, חיפה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא קסם של בחור וגם זול לדעתי. עשה עבודה טובה, היה נעים ובסוף בתשלום אפילו אמר לי שכמה שאני רוצה אשלם. חשבתי שזה בדיוק כמו התכנית של יצאת צדיק ובסוף לקח מחיר הכי זול מכולם, הוא ממש נשמה טובה ואין לי מילים. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא וולקוביץ, חיפה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת ישנה ומורכבת של תריס גלילה.
חוות דעת:
מצוין. בן אדם אמין שניתן לסמוך עליו ומילה אצלו זו מילה. בנוסף, הוא גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו בחבוט, חיפה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס רגיל.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה. התרשמתי שהוא אמין, עבד בצורה יסודית והכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון שמש, טירת כרמל.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה.
חוות דעת:
בחור נחמד! הוא עשה הכל כמו שצריך במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ו. חיפה.
משוב: 23/08/2019
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה בראון, חיפה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת רצועות.
חוות דעת:
הגיע לקריאה דחופה ועמד בזמנים, זיהה מהר את הבעיה, הוא בסדר גמור, אדם הגון, ישר, נחמד, עשה עבודה טובה, כשהלך פתאום שוב משהו לא הסתדר וחזר לתקן ללא בעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני הוד, חיפה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה בסלון.
חוות דעת:
בסדר, עשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצוננו המלאה. הוא עמד בלוחות זמנים מדויק, היה אדיב, מקצועי ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק