מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.81
מחיר 9.74
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דודי צימרמן, מודיעין.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אמר לי בטלפון שאני יכול לפתור את הבעיה בעצמי הסביר לי בדיוק מה לעשות ומה לפרק ואיך לתקן, והבעיה באמת הסתדרה. הוא ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נורית פ. שילת.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ג. חשמונאים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון פריזר במקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה עבור אבא שלי, הוא הגיע מהר, טיפל בעיה מהר והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר קידר, מודיעין.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקרר חברת אמנה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה זמין בשעה מאוחרת, הגיע בזמן ועשה את העבודה כנדרש ובצורה מקצועית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי מדמון, מודיעין.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
אלעזר הגיע בשעת לילה מאוחרת כאשר אף אחד אחר לא רצה להגיע. מצא את התקלה מייד ותיקן מהר. ביקש מחיר הוגן. ממליץ עליו בכל לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה לוי, מודיעין.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. הוא עושה לי עבודות כבר כמה שנים, עד עכשיו כל מה שעשה היה מצוין. אני מרוצה ממנו סה"כ, אין לי שום טענות אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה תמיר, מודיעין.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
נהדר! הוא הגיע בזמן, היה ישר, הסתכל על הבעיה ואמר לי בדיוק מה היא וטיפל בה במקצועיות, לקח מחיר סמלי ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מ. תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במקרר של חברת BEKO.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ומקצועי, איתר את התקלה על השנייה הראשונה, ניסה גם להסביר לי לפני זה בטלפון, אמר לי לנתק את המקרר ולהפשיר אותו למשך 24 שעות וזה לא עבד. זה באמת מראה שהוא לא רק מחפש כסף אלא באמת רוצה לתקן את הבעיה. ממש היה לי מזל איתו, נתן שירות טוב, מהיר מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל וינברג, רמת גן.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא קצת התמהמה במציאת התקלה. בסוף אני החלטתי לא לתקן בגלל שהחלק שהתקלקל היה יקר ולא בגללו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
6
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הגר ש. רמת גן.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר.
חוות דעת:
הגיע בזמן שאמר, זיהה את התקלה בזריזות, תיקן היטב, בדק היטב ולא עזב עד שווידא שהכל פיקס למרות השעה המאוחרת. גבה מחיר סטנדרטי עבור החלפת מאוורר שהלך. היה ממש נעים משך כל הביקור והסביר כל דבר ששאלתי. מומלץ בחום. תודה על השירות הטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק