מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.66
מחיר 9.51
איכות 9.52
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 83 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יצחק כהן, ראשון לציון.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנת זרוע לטלוויזיה.
חוות דעת:
מיכאל עשה עבודה מצויינת, הוא עשה עבודה מאוד מסובכת במקום מאוד מורכב ובקיר מאוד קשה. הוא עשה הכל מהר והגיע בזריזות, בהחלט מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אנטוליי וורוביי, ראשון לציון.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תליית שני וילונות ותיקונים קטנים בבית.
חוות דעת:
אני מאוד שמח שנעזרתי במיכאל, הוא עשה את העבודה באותו יום שדיברתי איתו, באופן מעולה, במחיר סביר לדעתי, ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור צור, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
צביעת בית ותיקון דלתות ומשקופים.
חוות דעת:
מיכאל היה מעולה! הוא עמד בזמנים, עבד נקי ומסודר והעבודה שלו באיכות מאוד גבוהה- לא היה צריך אפילו תיקונים. המחיר שלו הוגן והכל הסתיים תוך שלושה ימים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מאור קפלן, תל אביב.
אשרור: 20/02/2020
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מראה וגדר להרחקת יונים בחצר.
חוות דעת:
מיכאל עשה באמת יופי של עבודה, אני מרוצה מאוד מהתוצאות של השירות שלו ומתכוון להיעזר בו גם בעתיד! ממליץ בחום לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נלי בוקסר, נס ציונה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
הזזת נקודת חשמל והזזת ברז מים למקרר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! היה מאוד קשוב, הגיע בזמן, השתדל מאוד ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני כהן, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנורות בתקרה גבוהה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה את הדברים שסיכמנו עליהם אבל ההרגשה הייתה לא מצוינת.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עדי עזרא, תל אביב.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 19/09/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה מנזלי, חולון.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תליה ותיקן דלת הזזה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעמי יעקב, רמת גן.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת צירים של דלתות ארונות.
חוות דעת:
הוא ממש פישל. הגיע אלינו על הדרך ואמר שהוא ממהר, ניסה לבצע תיקון, חיזק 2 צירים ואז אמר שהוא חייב ללכת. בנוסף, למרות שאמרנו לו בדיוק מה אנחנו צריכים ושלחנו לו תמונות של הצירים הוא הגיע בלי צירים להחלפה. נראה שלא מבין בתחום. על כן, אנחנו נאלצים להזמין בעל מקצוע אחר.
איכות
4
זמנים
5
יחס
4
4
כללי
גירסאות
קרן יושע, רמת גן.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תליית ארון אמבטיה, מראה וברז.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות! היה סבלני ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 83 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק