מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יותם
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.87
מחיר 9.54
איכות 9.87
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 39 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד בונה, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
חיזוק מזגן עם תושבת רופפת.
חוות דעת:
אין לי מילים לתאר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא נלינגר, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
הרכבת ארונית, תיקוני צבע בעקבות עובש ופינוי בוידעם.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מאוד מקצועי ויעיל. היה מצב רוח טוב ומאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ג. תל אביב.
אשרור: 16/08/2019
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תיקרת אמבטיה אחרי רטיבות וטיפול בנקודות עובש כתוצאה מרטיבות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עשה עבודה נהדרת. היה שירותי, יחס נהדר. זמן תגובה מהיר. מקצועי, יסודי ויחס מצויין. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ה. תל אביב.
אשרור: 13/08/2019
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
תליית וילון.
חוות דעת:
נעים עם הרבה סבלנות ומקצועי. פשוט נהדר!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תאיר כהן, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
הרכבת בסיס מיטה.
חוות דעת:
יותם היה מעולה! ממש נחמד, יסודי, דאג להכל ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל הוכמן, תל אביב.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון טיח וצבע במרפסת בעקבות רטיבות וניקוי עובש וצביעה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, צריך לראות שזה לא חוזר אבל בינתיים זה נראה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד מסלה, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
היה אחלה ואני מרוצה. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה אבל היו שתי הברגות שנתקענו בגלל הציוד שלי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סמדר ענבר, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
קיבוע ארון ברזל.
חוות דעת:
חמוד, צעיר ונמרץ. הוא סטודנט ולכן לקחתי אותו כי רציתי להוזיל עלויות אבל ברגע שהוא גבה מחיר של איש מקצוע כבר הייתי לוקחת איש מקצוע מראש. הוא נתן הרגשה לא בסדר. הוא עבד קשה, העבודה הייתה מסובכת וטריקית, הצליח לעשות את מה שהוא עשה אבל לא לגמרי נתן אחריות שזה היה לי קצת מוזר כי מראה שהוא לא סומך על העבודה של עצמו. בנוסף הוא לא עמד במחיר שסיכמנו בטלפון בגלל שראה שמדובר בעבודה קשה יותר. בהרגשה שלי הוא לא היה הגון עד הסוף.
מחיר
0
זמנים
9
יחס
8
5
כללי
גירסאות
שושנה כהן, תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
התקנת אביזרים סניטריים.
חוות דעת:
היה מצויין! עשה עבודה נהדרת. נקי וידידותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה יהודה, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
הרכבת ארון נעליים וארון בגדים.
חוות דעת:
וואו וואו וואו! אין דברים כאלה, לא נתקלתי בבעלי מקצוע כמוהו. הוא שירותי, אדיב ומקצועי. בחור מקסים, אין מילים. הוא חמד של בחור, הכי מקצועי בעולם הכי אמין, סבלני ועומד בזמנים. בהחלט אעזר בשירותיו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 39 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק