מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.75
מחיר 9.65
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל רומנוב, בת ים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקן צנרת אסלה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! הוא עשה אחלה של עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יובל ב. חולון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח ותיקון נזילה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
אלי בחור מקסים, סבלני ונחמד. הגיע באותו יום של הקריאה, היתה לנו נזילה בכיור מטבח, הוא הסתכל והמליץ על קניה של ברז חדש. מיד כשקנינו הוא הגיע להתקין במהירות ונחמדות. מחיר מעולה ושירות מעל כל הציפיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור איינריס, חולון.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה בעזרת מכשור חשמלי.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין מאלי. הוא הגיע בדיוק בזמן ופתר את הבעיה בצורה מאוד מקצועית, הוא גם הסביר איך למנוע את הבעיה בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ויצמן, חולון.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה במרתף של בניין מגורים.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. הוא איתר שהנזילה שייכת לאחת החנויות בכניסה לבניין, הסביר לנו מה לעשות כדי לסדר את זה אבל בסוף מי שהנזילה אצלו בחר שלא לבצע איתו את התיקון. התרשמתי שהוא מקצועי ואמין. הגיע בזמן ומהר, נתן שירות טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויויאן ליזרוביץ, חולון.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא מצוין! שירות נפלא, הוא עזר אפילו מעבר למה שהזמנתי אותו בשבילו. מגיע לו עשר בהכל, בהתנהגות בדייקנות, בעבודה מקצועית, ובהסבר על מה שהוא עושה! המחיר היה הוגן לגמרי. אני אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לריסה ירדני, בת ים.
משוב: 02/07/2019
חוות דעת:
היה מעולה! איש אדיב, עשה את עבודתו נאמנה. איש יקר, הלוואי והיו הרבה כמותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליהיא פרשצוס, חולון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ואיתור נזילה.
חוות דעת:
אלי היה מדהים, אין לי מילים! אדם מקצועי, כן ירבו! פעם בהמון זמן יוצא לי לפגוש בעל מקצוע כזה. פשוט מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברי הורנשטיין, חולון.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת של מים חמים בין קומה שלישית לרביעית.
חוות דעת:
בחור חבל על הזמן! הוא מקצועי בדרגה גבוהה מאוד וסבלני. מבחינת המחיר, הוא מבין את הבן אדם ובא לקראתו בכל מיני דברים. הוא בן אדם נחמד, לא לחוץ ועונה לטלפונים. פשוט התאהבתי בו ומהיום והלאה הוא יהיה האינסטלטור שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב בינדר, חולון.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדירה.
חוות דעת:
הכל בסדר גמור. הייתה בעיה קטנה שגרמה לעבודה להתעכב אבל אלי עבד עד שהכל הסתדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן ירושלמי, חולון.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת ומרזב בבניין משותף.
חוות דעת:
שירות מצוין, אדיב ונאמן, אני יצאתי מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק