מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.84
מחיר 9.74
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי דודזון, בית דגן.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בגינה, זיהוי נזילה חדשה, ביצוע מעקף מסביב לשורש של עץ ותיקון של זרימת מים חמים במע במים הקרים.
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמוליק הלפרין, ראשון לציון.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים כולל החלפת צינור.
חוות דעת:
שירות מצוין! קודם כל המחיר היה הוגן לדעתי. המענה היה מהיר והשירות היה אדיב ולבבי. הוא מאוד מקצועי. אין מילים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בנסל, ראשון לציון.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בא בזמן, לקח מחיר סביר, התקין את הברז כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ספיר, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
התקנה של ברז וכיור בגינה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הגון ואמין. מילה זו מילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר גרינברג, ראשון לציון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעולה. אלי מקצועי, אדיב והכל עשר. הוא היה הוגן במחיר. קניתי את הברז בעצמי והוא ייעץ לי מה כדאי וכששאלתי שאלות ענה. דיברתי איתו המון בטלפון והוא היה ממש שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד זפרני, ראשון לציון.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז של חברת גרואה במטבח.
חוות דעת:
היה מצויין ומקצועי מאוד. נתן מחיר הגון, הגיע במהירות ועשה עבודה טובה מאוד. אני ממליצה עליו בחום ואעזר בו גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר רוזנברג, ראשון לציון.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
פתיחה של שלוש סתימות.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, היה מצוין. הוא היה מקצועי, גבה מחיר סביר ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צורי לוי, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
העברת נקודת ביוב ונקודת מים ופיצול יציאה של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא בן אדם נחמד, נתן מחיר הוגן מאוד, הסביר כל דבר והיה לו חשוב שהעבודה תצא טוב והלקוח יהיה מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן פלוס, הרצליה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה. הוא איש מקצוע ישר. כבר בשיחת הטלפון אמר לי את המחיר ההוגן שהוא גובה ובסוף גבה אפילו פחות, הגיע בזמן וביצע את העבודה במהירות. אני מאד מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות יזרעאלי, תל אביב.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינורות פגומים בברז נשלף בכיור מטבח.
חוות דעת:
בעל סבלנות גדולה. לא מחפש פתרונות קלים. רציני ומקדיש מחשבה וזמן כדי שהתיקון יהיה מושלם. וכל שלב בתיקון בודק שהכל בסדר בלי קיצורי דרך. פעם ראשונה שאני נתקלת בבעל מקצוע רציני נחמד ואיכפתי! ממליצה בחום!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק