מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.82
מחיר 9.64
איכות 9.79
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גל בינר, הרצליה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
הנחת קו ביוב חדש מכיור המטבח כולל קידוח בקיר חיצוני.
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הלל בכרך, הרצליה.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון התקנה של ניאגרה סמויה ואסלה תלויה, כלל פירוק והתקנה מחדש של קרמיקה ואיטום ברובע של הרצפה והקיר עליו תלויה האסלה.
חוות דעת:
אלי הגיע בזמן שנקבע, בגלל מורכבות העבודה נדרש להגיע 3 פעמים ועבד עד שעות הלילה כדי לסיימה בהקדם. למרות התסבוכת המחיר היה כפי שסוכם מראש. אני מוריד בפניו את הכובע על המקצועיות, האמינות, האדיבות. לא בכל יום פוגשים בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן פלוס, הרצליה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה. הוא איש מקצוע ישר. כבר בשיחת הטלפון אמר לי את המחיר ההוגן שהוא גובה ובסוף גבה אפילו פחות, הגיע בזמן וביצע את העבודה במהירות. אני מאד מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי עמית, הרצליה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! הוא הגיע בזמן שקבענו ועשה עבודה מקצועית ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור שם טוב, הרצליה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת אמבטיה והחלפת ברז מטבח בדירה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מדהימה, אני ממש אוהב אותו, אחלה אינסטלטור, איש שירות ברמה מאוד גבוהה, נחמד, אדיב, אמר שאם יש בעיות אפשר ליצור איתו קשר ועשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוסי אבר, בת ים.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
היינו מרוצים. הוא בחור אמין, הגיע בזמן ומהר כדי לתת שירות ואני מאוד מרוצה. הוא שלח את אחראיות במייל וביקשתי אותו כמסמך ביד, אז הוא שלח לי אותו בדואר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי קיסלוב, תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת צנרת שלמה בדירה.
חוות דעת:
אלי היה מעולה! הייתי מרוצה ממנו, הוא בא לדירה שאני משכיר, עבד בלעדי, ניסה לעשות הכול כמו שצריך, הייתה בעיה עם המחיר אבל התפשרנו בסוף ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתמר ציגלר, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר האמבטיה והתקנת מכסה לכיסוי חור הביוב.
חוות דעת:
השירות של אלי היה מעולה, הוא היה מקצועי, אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גטניו, תל אביב.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור למתקן מים בבית קפה.
חוות דעת:
אלי היה בסדר גמור, בא מוקדם בבוקר, טיפל בבעיה וגבה מחיר הוגן לדעתי. הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חבצלת לוי, חולון.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שתי ניאגרות גלויות ותיקון אינטפוץ.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, נתן שירות טוב ומקצועי, לדעתי המחיר שהוא גבה היה קצת גבוה ביחס לעבודה שביצע.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 177 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק