מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.75
מחיר 9.65
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הלל בכרך, הרצליה.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון התקנה של ניאגרה סמויה ואסלה תלויה, כלל פירוק והתקנה מחדש של קרמיקה ואיטום ברובע של הרצפה והקיר עליו תלויה האסלה.
חוות דעת:
אלי הגיע בזמן שנקבע, בגלל מורכבות העבודה נדרש להגיע 3 פעמים ועבד עד שעות הלילה כדי לסיימה בהקדם. למרות התסבוכת המחיר היה כפי שסוכם מראש. אני מוריד בפניו את הכובע על המקצועיות, האמינות, האדיבות. לא בכל יום פוגשים בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנן פלוס, הרצליה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה. הוא איש מקצוע ישר. כבר בשיחת הטלפון אמר לי את המחיר ההוגן שהוא גובה ובסוף גבה אפילו פחות, הגיע בזמן וביצע את העבודה במהירות. אני מאד מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי עמית, הרצליה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! הוא הגיע בזמן שקבענו ועשה עבודה מקצועית ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור שם טוב, הרצליה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת אמבטיה והחלפת ברז מטבח בדירה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מדהימה, אני ממש אוהב אותו, אחלה אינסטלטור, איש שירות ברמה מאוד גבוהה, נחמד, אדיב, אמר שאם יש בעיות אפשר ליצור איתו קשר ועשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרסל בונבידה, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה גרוע, התקלה לא תוקנה וגרמה לבזבוז מים שהעלה את צריכה המים וגרמה לתשלום גבוה. הוזמן אינסטלטור אחר שביצע את התיקון.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
ויקי מירשנסקי, ראשון לציון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת ברזי נייל.
חוות דעת:
אלי היה נחמד, בסוף לא היתה תקלה, אבל הסביר לי איך להתעסק עם הברזים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה סנדל, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה. הגיע בזמן עמד בהבטחות. תיקן היטב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל רומנוב, בת ים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקן צנרת אסלה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! הוא עשה אחלה של עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז קרני, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באינטרפוץ.
חוות דעת:
היה מעולה חבל על הזמן, אני מבסוט עד הגג! המחיר היה הגון מאד, היה אצלי הרבה זמן, טיפל בבעיה ויותר מיזה- היה חסר חלק אז הלכנו לקנות יחד את החלק, דחה לקוח שהיה צריך להגיע אליו כדי שיוכל לסיים את העבודה אצלי. לא ציפיתי לרמה כזו, לא סתם הוא במקום ראשון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה כהן, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במצלמה תרמית, החלפת שסתום אל-חוזר בשעון מים ובדוד.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עבד במסירות ובאדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק