מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רביע
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.87
מחיר 8.85
איכות 9.56
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אור מחלב, קרית ביאליק.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן, שרותי במיוחד, המחיר פייר לדעתי, התיקון היה מאוד פשוט אבל קצת היה קשה לקבוע בגלל שלא מדובר בדירה שאני נמצא בה, נשאר בקשר רציף כל הזמן, לא נעלם ובסוף הצלחנו לתאם, הגיע והדוד עבוד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גרגורי חייקין, קרית מוצקין.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת חיצונית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה נהדרת, בנאדם אמין וישר. הגיע די מהר, התרשמתי ממנו לטובה והמחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שגיא, נשר.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עיסאם עמר, נשר.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשעון מים.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל פרידמן, קרית ים.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וצילום צנרת.
חוות דעת:
היה מציון! אדם אדיב ונחמד מאוד. הוא הגיע בזמן שקבענו ועבד במהירות. המחיר שלקח היה הוגן ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סשה תעשיות, קרית אתא.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר מאוד, ממש באותו היום ותיקן את התקלה כמו שצריך ובמחיר שלדעתי היה הוגן וסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתי מתן, גבעת עדה.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
תיקון סיפון מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
רביע היה מעולה! עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גרינברג, עתלית.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים במקלחון.
חוות דעת:
שירות מעולה, בעל מקצוע אדיב, מקצועי, הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה ומהירה, השאיר נקי אחריו, לא גבה תעריף גבוה למרות שזה היה בשבת, יש לי רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר פ. חיפה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בעקבות בעיית איטום באמבטיה.
חוות דעת:
הזמינות מצוינת אך היה לא טוב. הוא ביקש סכום גבוה על ביקור ואיתור הבעיה.
איכות
8
מחיר
0
זמנים
10
יחס
7
0
כללי
גירסאות
ישראל משה, יקנעם עילית.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
טיפול באינטרפוץ, התקנת דוש חדש, התקנת ברז ובדיקה של לחץ מים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, צלצלתי אליו והוא הגיע באותו יום ובדק את העבודה ויום למחרת הגיע ועבד עד אחר הצהריים. המחיר שלו סביר לחלוטין, השאיר טלפון ואמר שישמח לעזור במשך אם צריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק