מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רביע
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.85
מחיר 8.89
איכות 9.52
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אתי אזולאי, חיפה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת ליקויים בביוב, פתיחת סתימה במקלחת וצילום.
חוות דעת:
מדהים, מדהים, מדהים, אין דברים כאלה! קודם כל הוא מאוד אדיב, שירותי, אמין וישר, שאלה דברים מאוד חשובים בימינו. הוא היה מאוד יסודי, אכפתי ובאמת יש לו את כל התכונות הטובות האפשריות. הוא בא, בדק, טיפל בבעיה ואפילו יצר איתי שוב קשר ובא כדי לבדוק שהכל בסדר. לא היה חייב לעשות את זה, אבל עשה. נוסף על כך הוא לקח מחיר טוב ובאמת אין דברים כאלה! אמרתי לו גם שמעכשיו והלאה כשאני אצטרך אינסטלטור- זה רק דרכו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור חיפה והסביבה

ירון עירן, חיפה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
שחרור צנרת באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הכל עשר, הוא היה נעים, אדיב ונענה לכל בקשותי הרבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ינון ממן, חיפה.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בקיר והחלפת ברזים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, הייתי מאוד מרוצה באופן כללי. הוא הגיע, עשה את העבודה והכל היה בסדר. המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנוך שולדינר, חיפה.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
רביע הגיע בזמן ובדק את הבעיה. לא היה לו את החלק המתאים להחליף אז הוא הלך לקנות וישר חזר להחליף את המצוף. הטענה היחידה שיש לי זה שהוא לא עבד בצורה נקייה כל כך והוא השאיר אחריו דברים אבל חוץ מזה היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלה מישנה, חיפה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה בעקבות נזילה שכלל החלפת גומייה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אני מרוצה מכל הבחינות. הוא נחמד, מקצועי, עשה עבודה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל הררי, חיפה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת והחלפת 2 ברזים.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו. הוא התחיל עבודה וראינו שבסוף מדובר על משהו רחב יותר ממה שציפיתי ולכן הוא רק איתר הנזילה שהייתה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי לזרוב, חיפה.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במקלחת.
חוות דעת:
הגיע מתי שתיאמנו ועשה את העבודה בצורה מקצועית ומהירה, המחיר בסדר גמור, אני שבע רצון ממנו ומרוצה מהעבודה, הוא החליף לי את הצינור שמחבר בין השפופרת לקיר של המקלחת כי התפוצץ לי הצינור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורלי ל. חיפה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורות שהתפוצצו מתחת לכיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
התרשמתי לחיוב, הפידבק שלי טוב. זה היה שבת והוא הגיע בהתראה של חצי שעה. ממש זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם זועבי, חיפה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
מעולה, הוא היה נחמד, אמין ומקצועי. בדיוק מה שרשום באריזה מבחוץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קל אשד, חיפה.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בשירותים.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, הגיע בזמן ועשה את מה שצריך אך הדבר היחיד שביאס זה המחיר. לדעתי הוא היה יותר מדי גבוה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

אינסטלטורים נוספים באזור חיפה והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק