מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שרון
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.81
מחיר 9.39
איכות 9.68
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 48 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יגאל מונטנר, כפר סבא.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מיסב עבור גלגל אחורי ברכב מסוג מיצובישי אאוטלנדר.
חוות דעת:
שרון היה מעולה! הוא היה זמין מאוד, הטיפול היה כמעט מיידי ומאוד מהיר. הוא הסביר לי על הבעיה ונתן לי חלק חלופי טוב ואיכותי. הוא ביצע עבודה נקייה והכל במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בן עוזר, רעננה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
הרכבת תומכי תא מטען ומגן שמש לרכב מסוג יונדאי i 10 שנת 2012.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה, איכותי מאוד, מעבר להיותו בעל מקצוע איכותי הוא בן אדם טוב, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ג. רעננה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג רנו קפצ'ור שנת 2018.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, היה על הכיפאק. הוא היה מהיר ומקצועי, קיבל אותי בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אוריאל סטריק, רעננה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000.
חוות דעת:
שירות נעים ואדיב, שומר על קשר ועוד אני אעשה איתו עבודות נוספות. הוא מקצועי אמין ואני מרוצה מאוד .
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור כהן, הוד השרון.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
טיפול בלמים לרכב מסוג ניסאן שנת 2018.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, עבודה טובה! אני אחזור אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוביק בייגל נמרון, רעננה.
משוב: 23/09/2019
חוות דעת:
הוא בעצמו טיפל ברכב וזה כבר טוב! היה גם נחמד בתקשורת. רק העתיד יוכיח את האיכות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני ניסימוב , רעננה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
טסט וטיפול 60 אלף ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים, עשה עבודה טובה מאוד והייתי מרוצה מהשירות שלו, איכות העבודה והמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל סיני, כפר סבא.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים בפולקסואגן פאסאט 2011.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית, מהירה ובמחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ליטר, הוד השרון.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט לרכב מסוג יונדאי שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. השירות מאוד מקצועי ואדיב, הרכב טופל בצורה טובה מאוד, לשביעות רצוני. המחירים הוגנים מאוד לדעתי והזמינות והזמן של הטיפול עצמו היו מהירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון צימרמן, רעננה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 אלף ותיקון ברקסים אחוריים ברכב של חברת הונדה סיוויק.
חוות דעת:
על הכיפאק! היה מעולה ואני מרוצה. הוא היה הוגן, קבענו יום, הגעתי, הוא טיפל ללא עיכוב והסביר לי מה הוא תיקן. היתה שקיפות והוא גם תיקן עוד משהו ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק