מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 10.00
מחיר 9.88
איכות 10.00
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 25 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל ג. רמת גן.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של מכונת כביסה.
חוות דעת:
יואל היה פצצה! עשה עבודה מעולה עם יחס נעים ושירות ברמה גבוהה. אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פנינה אהרון, רמת גן.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת שכלל החלפת שיבר.
חוות דעת:
היה מצוין, בחור עשר, נחמד, שקט, עושה את העבודה בנאמנות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל עברי, בני ברק.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 11/08/2019
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יערה ב. רמת גן.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
חשיפת קיר החלפת חיבור ברז במקלחת ואיטום מחדש.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, יואל היה מאוד מקצועי, אמין ועלות העבודה הייתה טובה. למרות שהעבודה התארכה זה היה שווה את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה רן, רמת גן.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד זריז ויעיל ולא לקח הרבה מאוד כסף. הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה נויגרשל, בני ברק.
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הייתה נזילה בדירה מתחתיי וחשבו שזה מאצלנו, לאחר הבדיקה התברר שאצלנו בדירה הכל בסדר. הוא היה חבל על הזמן, מאוד מקצועי ואמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון סרוסי, בני ברק.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בברז מים ראשי שמוביל לדירה.
חוות דעת:
היה מעולה! הצינור התפוצץ ביום שישי והוא בא בשמחה למרות שזה היה סוף שבוע. הוא היה מאוד נחמד, דיבר יפה, גבה מחיר מצוין, היה מאוד זריז, מאוד נקי וגם ניקה אחריו בסוף העבודה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר בלומנטל, בני ברק.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות במקלחת.
חוות דעת:
אין דברים כאלה, הוא תיקן את הבעיה במהירות ומאז יש שקט מנזילות. הוא בן אדם מיוחד, לא נתקלתי בדבר כזה בעבר. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציונה נטיף, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור סדוק.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאד לטובה. הייתי מרוצה מהיחס שלו, מכך שהוא סיים בזמן שהוא אמר- הכל היה מאד לא לחוץ, למרות זאת הוא כל הזמן אמר לי שהוא יסיים היום וכך היה. היה צריך להגיע כמה פעמים וקרה פעם אחת שאיחר ודאג להודיע לי על כך מראש. המחיר שלו לא זול מאד אבל כדאי לקחת אותו!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שוקי גוטליב, פתח תקווה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ארבעה ברזים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע במוצאי שבת שזה לא יום שיגרתי, עשה את הכל מהר וגבה מחיר נורמלי לדעתי. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 25 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק