מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.52
איכות 9.89
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 81 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דן פ. רמת גן.
משוב: 10/07/2020
תיאור השירות:
טיפול בשתי נזילות בשתי אסלות
חוות דעת:
היה סה"כ בסדר. המחיר גבוה מאוד :( .והיה איחור קל ללא הודעה
איכות
10
מחיר
3
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
רותי ב. רמת גן.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הבניין ותיקון צינורית של הניאגרה.
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה! יחס מצוין, זמן בסדר. הבית היה מוצף בכמות מים גדולה מידי בשביל להסיק שזה רק מהצינור של הניאגרה. לקח להם הרבה זמן להבין שיש סתימה בביוב של הבנין והמים יצאו מהקירות, וגם זאת רק בגלל שלמזלי ירדתי למטה וראיתי את צינור הביוב מטפטף בצורה רצינית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי ח. רמת גן.
משוב: 02/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא פורדהאוז, גבעתיים.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 16/03/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צביקה טופמן, רמת גן.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מים חמים וקרים.
חוות דעת:
היה מרתק! איש מקסים ודבק במטרה, לקח מחיר מצוין והוגן יחסית לשעות שעבד. הוא טיפל בדירה של חמותי, אישה בת 93. הייתה נזילה מדירתה שאובחנה בשתי דירות מתחתיה. הוא הגיע באותו יום והחליף את כל הצנרת של מים החמים והקרים. עבד הרבה שעות, חלקן עם שותפו יהודה. עשה עבודה מעולה ומדויקת, פתח רצפות, שבר קירות וכבר באותו יום החזיר חלק מהריצוף כדי לאפשר לבעלת הבית לישון בדירה. למחרת סיים את כל הרצפות וסתם את החורים בקיר. אני מאוד מרוצה וממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי שחם, גבעתיים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שסתום אל חוזר בשעון מים.
חוות דעת:
היה ממש על הכיפאק! בסדר, יחס יפה ומחירים סבירים לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רתם אקר, גבעתיים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בא בזמן, עבד זריז והכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד חי, גבעתיים.
משוב: 26/01/2020
חוות דעת:
אחלה שירות! בא בקריאה של שעה, בשמונה בערב. אדיב, מקצועי, מסודר ונקי. מחיר טוב לעבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון נאורי, רמת גן.
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ראשי של הבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות קרש, גבעתיים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח על שיש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מאד מקצועי, עשה מעל ומעבר והמחיר מעולה. הוא גם השאיר מאוד נקי אחריו ולא הלך לפני שווידא שהמדיח עובד ואין ממנו נזילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 81 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק