מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסף
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.83
מחיר 9.57
איכות 9.91
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד י. רחובות.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' ומתג בדוד שמש.
חוות דעת:
אין לי טענות בכלל, הוא היה ממש בסדר גמור ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי געש, גאליה.
משוב: 05/02/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ס. יבנה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה סמויה.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל! טיפל בהמון סבלנות ורוגע, היה ניכר שאכפת לו מהעבודה והשם שלו. בערב קיבלתי תעודת אחריות מסודרת וגם המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תבל ארבל, יבנה.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, פתר את הבעיה באופן זריז ומקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחף ערמון, מזכרת בתיה.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור והחלפת סיפון.
חוות דעת:
הוא היה נפלא, ביצע עבודה איכותית, הוא העניק לי שירות נהדר, הקדיש את הזמן שהיה צריך כדי לפתור את הבעיה בסבלנות, הוא פתר בעיות נוספות והגדיל ראש, אני מאוד מרוצה ממנו והייתי ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם פדר, רחובות.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
שירות מצוין, אדיב, הוגן והוא גם עשה עוד עבודת שיפוץ קטנה שהייתה במטבח שכללה החלפה פאנלים והמחיר היה הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אינקס, מזכרת בתיה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
קנה ברז חדש והראה לי את הקבלה, התקין לשביעות רצוני, הוא נחמד מאוד, עשה יופי של עבודה, נאמן ללקוח, בעל מקצוע מאה אחוז, הלוואי וכולם היו כמוהו, עשה עבודה נקייה וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב שטיינברג, רחובות.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פתר בעיית נזילה בניאגרה שכללה החלפת גומחה ותיקון של שבר בכד הפלסטיק.
חוות דעת:
היה מצוין! ניסה מאוד למצוא זמן שיתאים לי כדי לתקן את הבעיה, היה אדיב מאוד, תיקן בזריזות והסביר תוך כדי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור שטאובר, רחובות.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים שהתפוצץ.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא נענה מהר לקריאה, נתן חוות דעת מקצועית, הסביר כל דבר ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה נוימן, רחובות.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים ובדיקת מקור נזילה.
חוות דעת:
אסף היה נחמד מאוד והגיע אלינו על המקום. הוא תיקן את הנזילה בשירותים בצורה יפה, אבל לא הצליח לפתור את העניין של הנזילה הרצינית יותר כי לא היו לו את הכלים המתאימים, ככה שהאפשרויות שלו היו מוגבלות. חוץ מזה, הוא היה מאוד חביב ונעים ועבד בתנאים לא פשוטים כי גם הייתה בעיה עם החשמל. הוא מתאים לדברים פשוטים ולא מסובכים, והיה אדיב באופן יוצא דופן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק