מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.78
מחיר 9.63
איכות 9.80
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסף רון, רמת גן.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
ויקטור היה זמין והסביר לי בסבלנות את העבודה הנדרשת כולל כל הפרטים הקטנים. תיאר בפני את האפשרויות השונות ואת המחירים. הגיע בזמן כפי שקבענו, ביצע עבודה מקצועית, מסודרת ונקיה. לא נתקלתי הרבה זמן בבעל מקצוע מסודר ודייקן כמוהו גם בעבודה עצמה וגם בדברים שמסביב, תשלום, אחריות וכו׳. ממליץ מאוד !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מטוקה לוביאנקר, רמת גן.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותיקון צינור קרוע בדוד שמש.
חוות דעת:
בחור אמין, הגיע בזמן ועומד במילה שלו. היה סבלני, לקח לנו זמן להשיג את המפתח לגג ולא אמר על זה כלום וגם גבה מחיר סביר לחלוטין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר אזואלוס, רמת גן.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, פלאנ'ג וטיימר בדוד חשמל של חברת אייפל עם 120 ליטר.
חוות דעת:
היה זמין, ענה לי מהר אבל היה קצת קשה לתאם איתו זמן הגעה מראש. היה סבבה ושקוף לגבי המחירים, מבחינת מחיר לא היה הכי זול וגם לא הכי יקר, מבחינת מקצועיות הוא טעון שיפור אבל בסוף לקחת אחריות על מה שעשה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורלי ל, גבעתיים.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ חום וטרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
ויקטור היה מצוין, הייתי מרוצה מהכול, היה אחלה, עשה עבודה מהירה, מקצועית ובא בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם פולקמן, רמת גן.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה ממש בהכל והוא עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקיר כרמל, רמת גן.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
החלת חמם ופלאנג' בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בחור מקסים! עשה עבודה טובה והגיע בזמן, אמנם המחיר היה מעט יקר לדעתי אבל זה שווה את זה. מעבר לזה היה צריך לבוא בשנית כדי לבדוק טפטוף שנוצר ולא גבה על זה תשלום נוסף. הוא אחלה גבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן קלכמן, רמת גן.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לנזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
בסופו של דבר הוא לא עשה כלום כי אנחנו עוזבים את הדירה בעוד שבוע, היה אחלה, לקח כסף רק על הביקור והיה סבבה לגמרי. מבחינתי הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל ., רמת גן.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת ירדן.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה! בחור מקצועי, מהיר, יעיל ואדיב. אני מרוצה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
10
כללי
גירסאות
אייל א. רמת גן.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת הצנרת שמובילה לדוד והחלפת גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
מקסים הוא היה אחלה ונראה שעשה עבודה טובה. היתה הרבה עבודה והוא היה נחמד, עשה רושם של בן אדם מקצועי והכי חשוב - הוא פתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כמליה מנדלוביץ, רמת גן.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי קולטים, בדיקת דוד שמש על גג רעפים והחלפת צינור בתוך הדוד.
חוות דעת:
ויקטור היה מאד יעיל ושירותי. מאד מסביר ונותן תחושה שיודע מה הוא עושה. היה זמין והביא את כל הציוד הנדרש, בנאדם מקסים! וגם התקשר אחרי כמה ימים לשאול אם הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 247 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק