מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.72
מחיר 9.61
איכות 9.72
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רפאל ., רמת גן.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת ירדן.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה! בחור מקצועי, מהיר, יעיל ואדיב. אני מרוצה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
10
כללי
גירסאות
סגור
אייל א. רמת גן.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת הצנרת שמובילה לדוד והחלפת גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
מקסים הוא היה אחלה ונראה שעשה עבודה טובה. היתה הרבה עבודה והוא היה נחמד, עשה רושם של בן אדם מקצועי והכי חשוב - הוא פתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כמליה מנדלוביץ, רמת גן.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי קולטים, בדיקת דוד שמש על גג רעפים והחלפת צינור בתוך הדוד.
חוות דעת:
ויקטור היה מאד יעיל ושירותי. מאד מסביר ונותן תחושה שיודע מה הוא עושה. היה זמין והביא את כל הציוד הנדרש, בנאדם מקסים! וגם התקשר אחרי כמה ימים לשאול אם הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר גוטמן, רמת גן.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
ויקטור היה חבל על הזמן, הגיע מעכשיו לעכשיו, תקתק את העבודה, ניקה מסביב, היה עשר, מקצועי, הסביר והראה לי את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז גבאי, רמת גן.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד על גג רעפים ישן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתה לו נכונות לעזור, הוא אמר שיבוא וינסה לראות מה יוכל לעשות ועשה את העבודה מיידית. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפרטיטי רוסטוביץ, רמת גן.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל המכיל 120 ליטר.
חוות דעת:
ויקטור היה אחלה, נתן לי הרבה מידע, סבלני, עשה עבודה טובה, מקצועי והגיע הזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ענתבי, גבעתיים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ חום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע מהר, תיקן את התקלה ביעילות וגבה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רחל זילכה, רמת גן.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 קווי צנרת.
חוות דעת:
הוא הוא היה בסדר גמור. הוא טיפל והיה מקצועי, הגיע בזמן, היינו מרוצים ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל גת, רמת גן.
אשרור: 26/08/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה במערכת הסולארית של הבניין.
חוות דעת:
היה מעולה, היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב אופן, רמת גן.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד מרכזי לכל דיריי הבניין.
חוות דעת:
ויקטור בחור מקסים התקשר וקבע והגיע ביום למחרת. נתן שירות מקצועי ולא הסכים לקחת תשלום בגין העבודה עד שנמתין כמה ימים לראות האם התקלה סודרה. ואכן כבר ליום אחרי אכן סודרה בעיית המים החמים. שרות אדיב מקצועי מנומס אחראי ובעיקר חביב!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 202 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק