מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.57
איכות 9.88
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אופיר מור, רמת גן.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצוען, חברמן, מציג את הבעיה, קובע מועד ומגיע בזמן. נתן הצעת מחיר הוגנת מראש, וגבה בהתאם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרית ט. גבעתיים.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
ניתוק דוד שמש סדוק ונוזל ממערכת חימום המים בגז.
חוות דעת:
ויקטור היה אדיב, זריז ויעיל. בהתחלה ניסה לעזור טלפונית ע"י הנחיות כיצד לנתק את הדוד, אך כשהסתבכנו הציע להגיע לסדר זאת בעצמו. הגיע כבר למחרת בבוקר, עבד כ-10 דקות וסידר את הענין. הביקורת היחידה שיש לי היא על המחיר שגבה, שנראה בעיני גבוה מדי יחסית לטיב העבודה, בסך הכל מדובר בניתוק הדוד ממערכת המים ללא כל בחלקי חילוף, פירוק, הרכבה, תיקון וכו'. ניתוק וחיבור שני צינורות בלבד, נראה לי שבמקרה כזה עלות העבודה הפשוטה אמורה להיות כלולה במחיר הביקור, אבל לא כפולה ממנו.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טלי בן סימון, רמת גן.
משוב: 20/05/2020
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד ד. רמת גן.
אשרור: 07/05/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל 150 ליטר.
חוות דעת:
מהרגע הראשון ויקטור היה מקצועי ואדיב, פרש בפניי את האפשרויות ואת טווחי המחירים בהתאם. כשהגיע היה מהיר בעבודה, חזר אלינו כדי לבדוק עוד משהו ולוודא שהכל עובד תקין. תענוג של שירות וגם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר זיו, רמת גן.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר לדוד שמש.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לטובה, הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גד ה. גבעתיים.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת יוגב, רמת גן.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שעון בדוד חשמל.
חוות דעת:
ויקטור היה בסדר גמור, בא מידית, דיבר איתי בטלפון ואמר לי מה הבעיה ובאמת כך היה. היה סימפתי, המחיר היה טיפה גבוה לדעתי, אמרתי לו את זה והוא עשה לי הנחה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי לרנר, גבעתיים.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
ויקטור היה עינייני, מדויק ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים חזקיהו, רמת גן.
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופלאנג' בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני שמשוני, גבעתיים.
משוב: 01/03/2020
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הגיע, זיהה את התקלה, שלח צילום וידאו והצעת מחיר הוגנת. למחרת הגיע, החליף, תיקן ועשה מה שצריך. זמין, אדיב, תקתקן וכמו שצריך, פשוט תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 560 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק