מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.61
איכות 9.89
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא נבו, הרצליה.
אשרור: 12/07/2020
משוב: 12/05/2020
חוות דעת:
היה מצוין! הסביר מראש את העליות, הגיע בזמן ולא התבטל! בדק והחליף במהירות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוני ל. הרצליה.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור ושטיפה של הדוד.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפעת גינס, רמת השרון.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי ושטיפה של קולטי שמש וקשירת קולטים שנפלו.
חוות דעת:
הוא היה זמין ומקצועי, בחור נחמד אבל לדעתי המחיר היה מעט גבוה, יכול להיות שהוא חסך לי בעבודה שלו הרבה כסף, כלומר במקום להחליף לי דוד אז הוא תיקן אבל לביקור של 20 דקות זה נשמע לי יקר, חוץ מזה הוא איש מקצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
ירון סטולרו, הרצליה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון סגל, הרצליה.
אשרור: 14/05/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמלי.
חוות דעת:
מעולה. הוא היה ממש טוב, שירותי, מקצועי, עלה מהר על התקלה, הסביר מה הוא עושה ועבד במקצועיות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל לוי, רמת השרון.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ואביזרים מהקולטים לדוד שמש, הרמה של הקולטים שהחליקו מהמעמד וקשירתם למתקן.
חוות דעת:
היה מקסים! נחמד, אדיב וענייני. מאותם בעלי מקצוע שתענוג לצפות בהם עושים את מלאכתם. מכיוון שאת הדוד והקולטים התקינו לפני כ 17 שנה, הייתי מוכן לאפשרות שויקטור יציע לי לחדש את הקולטים, או את הדוד ו/או את שניהם, לאחר ששאל את השאלות הסביר ושכנע אותי שלא למהר להחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבינעם לייכטר, הרצליה.
אשרור: 04/05/2020
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג ותרמוסטט.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל דורון, הרצליה.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בהתראה קצרה, היה שירותי, מקצועי, עשה עבודה יפה, לקח פחות ממה שאמר ואני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן כהן, הרצליה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט מסוג אמקור.
חוות דעת:
עבודה טובה ומקצועית. המחיר לא הכי זול לפי דעתי אבל בגדול הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ל. הרצליה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אנחנו מרוצים בסך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק