מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיידן
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.56
מחיר 8.85
איכות 9.39
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלי מושנברג, נשר.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי ותיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מיידן היה מעולה, עבד נקי, מקצועי מאוד, היה סבלני ואדיב. היה כיף לעבוד איתו הוא אמין ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אולגה בליז'בסקי, יקנעם עילית.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגני עילי של חברת TCL וסמסונג שכלל פירוק מזגן.
חוות דעת:
הוא ביצע לי שתי עבודות והוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונראה מקצועי. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היה זמין, הגיע בזמן והיה נחמד. עשה את הכל לפי מה שקבענו ואלתר כמה דברים כדי שההתקנה תצא טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף גנני, קרית ביאליק.
אשרור: 15/01/2020
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
ביקור טכנאי ובדיקת מזגן כללית ופתרון תקלה זמני
חוות דעת:
מיידן היה בסדר גמור בכל הפרמטרים, אבל הוא לא פתר את התקלה לגמרי. בסוף התברר שהתקלה הייתה שונה ממה שחשבנו, הוא סידר משהו אבל התקלה חזרה שוב. הוא גבה עבור הביקור בלבד.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יוסי ששון, קרית מוצקין.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן 3.5 כח סוס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! עשה עבודה מושלמת. ובמחיר הזול ביותר שקיבלתי. עבודה נקיה באוירה נינוחה. והתוצאות מושלמות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן ברזני, קרית מוצקין.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על ניקוי מזגן עילי רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
התקשרתי למיידן בקשר לבעיה והוא אמר שלפני שיבוא אשלח לו תמונות של המזגן בשביל שיראה אם זו בעיה שאוכל לפתור בעצמי. שלחתי לו את התמונות והוא הסביר לי ממש בפירוט איך לפרק את המזגן ואילו ברגים להוציא בשביל שאוכל לפתוח אותו כמו שצריך, וזה באמת פתר את הבעיה ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ס. קרית אתא.
אשרור: 06/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור יציאת מים במזגן וניקוי המזגן.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ויינברגר, נשר.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן בממ" ד.
חוות דעת:
במהלך ההתקנה עלה על מספר בעיות ונתן פתרונות על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק קרן, קרית ביאליק.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מקצועי, זריז, שירותי, מחיר סביר, התרשמתי ממנו לטובה .
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישראל אלנקוה, קרית ביאליק.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת תדיראן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני סה"כ מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק