מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיידן
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.58
מחיר 8.83
איכות 9.42
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 84 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חיים מוזר, חיפה.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה נפלא! צדיק אמיתי, איש מקסים. הגיע בול ב7:30 בבוקר כמו שאמר. בהתחלה כששמע מה הבעיה נתן הצעת מחיר מסוימת ואמר שהוא צריך לבוא לראות במה מדובר. כשהגיע ובדק הוא מצא פתרון יצירתי שהוזיל משמעותית את העלות של העבודה לפחות בחצי מחיר. היה ישר והגון, מאוד מקצועי. הוא היחיד שנתן לי מענה והצליח לפתור את זה. אני ממליץ עליו בחום, שמרתי את המספר שלו ואני ממליץ עליו לעוד אנשים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל טרינקר, חיפה.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן בעקבות סתימה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה מהזמינות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יערה הרלינג, חיפה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים רגילים שכלל החלפה של מספר חלקים.
חוות דעת:
מיידן מאוד אמין ורציני. הוא עשה את העבודה בדירה שאני משכירה, אז אני לא הייתי נוכחת בזמן העבודה, אבל לאחר שסיים התקשר אליי מיוזמתו לעדכן אותי איך היה. המחיר היה בסדר ואני ממליצה בהחלט :)
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטיה מרקשין, חיפה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים עיליים שכלל החלפת קבל ומילוי גז.
חוות דעת:
ממש מקצועי. התרשמות טובה, הגיע בזמן והכל היה בסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון דור, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן גדול של חברת תדיראן, 2 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ולאחר בדיקה החלטנו לא לתקן כי החלק שצריך להחליף מאוד יקר, קבענו טלפנית מראש את עלות הביקור אם לא יהיה תיקון וגבה את אותו המחיר שלדעתי הוגן מאוד, הוא אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור ר. חיפה.
משוב: 30/07/2019
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מנשה נאוי, חיפה.
אשרור: 26/07/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים רגילים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת ואנחנו מרוצים מהעבודה שעשה. הוא עמד בלוח זמנים והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ונטורה, חיפה.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת סוללות במזגן.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! היה מהיר יעיל ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן גורטלר, חיפה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
הזזת מנוע במזגן עילי.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה ויסודית והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב מאור, חיפה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע פן במזגן מרכזי ישן.
חוות דעת:
שירות מצוין! עשה את העבודה, גם המחיר נראה לי סביר. הוא ביקש שאצלם לו בטלפון לפני וכבר הגיע אלי עם כל הרכיבים מוכן. הוא אילתר משהו כי כבר אין חלקים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 84 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק