תיקון 8 מזגנים מיני מרכזיים ו5 מזגנים עיליים של חברת אלקטרה במשרד.
חוות דעת:
אחלה שירות ואחלה של עבודה. הוא יסודי, מתקתק ועשה עבודה נקיה. מבחינתי הוא יצא צדיק :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
מוטי דייג, חיפה.
אשרור: 11/12/2020
משוב: 12/10/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר פנימי וכרטיס אלקטרוני של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, תוך כדי עבודה גילה עוד תקלה במזגן ותיקן הכל. אנחנו מאד מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי ב. חיפה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת אלומיניום למזגן קיר, כולל חציבה בתוך הקיר ותיקוני טייח.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, הסביר לי מה הוא עושה, עשה את העבודה כמו שצריך. הוא לא עשה את התיקון טייח עד הסוף, ואת האיטום של הגג הוא גם לא עשה-אבל הוא כן עדכן אותי מראש שהוא לא מבצע את העבודה הזו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמוליק כהן, חיפה.
משוב: 02/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה 4 כ"ס כולל החלפת מדחס.
חוות דעת:
הוא מאד זמין, מקצועי ומגיב מהר כשמזמינים אותו. אני לקוח קבוע שלו והזמנתי אותו כבר מספר פעמים לכל מיני סוגים של תיקונים. אני מאד מעריך את התכונות הללו אצל בעל מקצוע ולכן אני מזמין אותו שוב ושוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שגיא קרווסר, קרית מוצקין.
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
התקנה, ניקוי ותיקון מזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן בגודל 4.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא אמין, דייקן בזמנים, עובד בצורה נקייה ומסודרת. אפס תקלות ומחירים טובים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ביתן, קרית מוצקין.
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
תיקון שקע חשמל חיצוני שנשרף במזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן 5 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מדהים! הוא מקצועי והוגן, התלהבתי ממנו חבל על הזמן! הוא הגיע מעכשיו לעכשיו למרות שהיה לו עומס ונתן לי מענה מהיר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי אשכנזי, קרית מוצקין.
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
יש לו שירות יפה ומקצועיות. הוא בעיני עומד בזמנים סביר אבל זה בעקבות נניח תיקון קודם שמתעכב ודברים שמשתנים. העיקוב לא בגללו. בעיניי הוא לא הכי זול אבל שווה את ההשקעה, האיכות לדעתי סביר פלוס ואני מדבר עליו טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
קרן סנטו, נשר.
משוב: 21/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה בעל 4.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא הבן אדם הכי מקסים שפגשתי, פעמיים הייתי תחת השירות שלו, מקצועי, ישר, עמד בזמנים, תיקן כמו שצריך, ענה לטלפונים ובעל מקצוע מעולה! החליף חלק מאוד גדול במזגן, הגיע עם עוד עובד, זמין, מאוד רציני והתחברתי אליו גם ברמה האישית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריה קופמן, יקנעם עילית.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
המזגן מאוד ישן, נתן מידע מאוד אובייקטיבי מה אפשר לעשות והסביר את כל האופציות לטיפול. הוא הוגן ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שלי מושנברג, נשר.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי ותיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מיידן היה מעולה, עבד נקי, מקצועי מאוד, היה סבלני ואדיב. היה כיף לעבוד איתו הוא אמין ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 194 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מיידן הלל
דרג 1 במיזוג אוויר
תעודה
אודות
מיידן מספר כיצד הגיע לתחום מיזוג האוויר: "לאחר השירות הצבאי, עבדתי עם אבי במשך חצי שנה וכך נחשפתי לתחום. התקבלתי לעבודה חדשה בחברה גדולה בתחום מיזוג האוויר. בחברה, התחלתי כעוזר מתקין מערכות, ולאחר 4 חודשים קודמתי לראש צוות לעבודות מיוחדות. לאחר חמש שנים כבר ניהלתי חמישה פרויקטים של בנייני רבי קומות. בסופו של דבר, החלטתי שאני רוצה ללמוד את תחום החשמל וסיימתי עם דיפלומה של הנדסאי חשמל. לאחר 10 שנים כשכיר, הרגשתי שאני בשיא הניסיון המקצועי והחלטתי לפתוח עסק עצמאי בתחום".
על הערכים המובילים אותו בעבודה, מיידן מוסיף: "חשוב לנו בעבודה לתת את השירות ברמה הטובה ביותר ללקוח בעזרת ייעוץ נכון, מקצועיות ודייקנות רבה, ואמינות מעל הכול. בנוסף, אנו שומרים על הניקיון תוך כדי העבודה ולאחר סיום העבודה. בשורה תחתונה, תמיד חשוב לי להיות קשוב ללקוח ולרצונותיו".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.