אני מאוד ממליצה עליו. בעיניי הוא לא מהזולים אבל שווה את זה. הוא אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זוהר קיזלר, חיפה.
משוב: 23/05/2023
תיאור השירות:
התקנת מערכת מיזוג VRF.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! אמין, נחמד, רציני היה תענוג לעבור איתו ואני ממליצה עליו מאוד. בנוסף שברגע שהוא עשה את המערכת אחד הקבלים עבר דרך השכן דברנו עם מיידן הוא הגיע ופתר את הבעיה .
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל גורן , נשר.
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מערכת VRF.
חוות דעת:
ממליץ בחום! מיידן היה מדויק, מקצועי, אחראי ועמד בזמנים. סך הכל התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אלי שוורץ, קרית ביאליק.
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת אלקטרה עם מערכת VRF.
חוות דעת:
מקצוענים ומצוינים, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי חויה, גשר הזיו.
משוב: 19/08/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגנים עיליים ו-VRF של חברת סמסונג 6 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ביותר, אמין ביותר, דייקן ביותר, והייתי מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל צ'וסוב, חיפה.
אשרור: 14/11/2024
משוב: 14/08/2024
תיאור השירות:
בדיקה כללית וסידור נזילת מים כולל אספקה והתקנה צינור ניקוז בקוטר 32 מילימטר עם אביזרים נלווים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טמיר זיטמן, חיפה.
אשרור: 09/10/2024
משוב: 03/07/2024
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת קבל מדחס.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא מעולה, מקצועי, מהיר ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון גנדלמן, חיפה.
משוב: 25/08/2024
תיאור השירות:
אבחון עבור תקלה במאוורר מנוע של מזגן.
חוות דעת:
מיידן היה נעים מאוד, הוא הסביר את התקלה והיה נחמד. לגבי הזמנים, קבענו איתו שעה ולבסוף הוא נאלץ להעביר לשעה אחרת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גיא אופיר, חיפה.
משוב: 17/08/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז מהיחידה הפנימית.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי כהן, חיפה.
משוב: 25/02/2024
תיאור השירות:
תיקון ובדיקת מזגנים בבית פרטי ובעסק שכלל מילוי גז, בדיקת תקינות, החלפת צנרת המזגן ושחרור סתימות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש על הכיפאק. השירות שלו מצוין והוא בא בזמן. אם הייתי חיים אתגר הייתי נותן לו יצאת צדיק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 191 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מיידן הלל
דרג 1 במיזוג אוויר
תעודה
אודות
מיידן מספר כיצד הגיע לתחום מיזוג האוויר: "לאחר השירות הצבאי, עבדתי עם אבי במשך חצי שנה וכך נחשפתי לתחום. התקבלתי לעבודה חדשה בחברה גדולה בתחום מיזוג האוויר. בחברה, התחלתי כעוזר מתקין מערכות, ולאחר 4 חודשים קודמתי לראש צוות לעבודות מיוחדות. לאחר חמש שנים כבר ניהלתי חמישה פרויקטים של בנייני רבי קומות. בסופו של דבר, החלטתי שאני רוצה ללמוד את תחום החשמל וסיימתי עם דיפלומה של הנדסאי חשמל. לאחר 10 שנים כשכיר, הרגשתי שאני בשיא הניסיון המקצועי והחלטתי לפתוח עסק עצמאי בתחום".
על הערכים המובילים אותו בעבודה, מיידן מוסיף: "חשוב לנו בעבודה לתת את השירות ברמה הטובה ביותר ללקוח בעזרת ייעוץ נכון, מקצועיות ודייקנות רבה, ואמינות מעל הכול. בנוסף, אנו שומרים על הניקיון תוך כדי העבודה ולאחר סיום העבודה. בשורה תחתונה, תמיד חשוב לי להיות קשוב ללקוח ולרצונותיו".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.