מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.60
איכות 9.78
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איל ל. ירושלים.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתום ומילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
חגי וקס, ירושלים.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שמעון היה נחמד, זמין, הסביר על התקלה כמו שצריך ופתר את הבעיה שזה הכי חשוב. הכל במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור כהן, ירושלים.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
המזגן לא קירר טוב. שמעון אבחן ואמר שלא מדובר בתיקון פשוט. שיש בעיה בהתקנה וצריך לעשות שינוי משמעותי שכרוך בשבירת תקרת הגבס, ובעלות של אלפי שקלים. לא הייתי שקט עם האבחנה, החלטתי לקבל חוות דעת נוספת ופניתי לטכנאי אחר שבדק ואבחן שהבעיה נובעת מחוסר בגז. מילא גז והבעיה נפתרה.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
6
כללי
גירסאות
אסטל גוטליב, ירושלים.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 04/09/2019
חוות דעת:
היינו מרוצים בסך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לבנה ז. ירושלים.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת פאזות של המזגן.
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ב. ירושלים.
אשרור: 26/10/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה בורודוב, ירושלים.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
שמעון היה עם סבלנות רבה, ונראה שהוא אדם שמבין עניין. ולבסוף גבה עבור התיקון בלבד. הוא לא עשה את התיקון אבל המליץ לנו איך לתקן, ועכשיו הכדור בידיים שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ארביב, ירושלים.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן והחלפת קבל במזגן עילי נוסף של חברת LG בעל 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
שמעון היה אחלה, נחמד, נראה שהוא מבין עניין, המחיר סבבה לדעתי, מקצועי, עשה עבודה טובה והמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד קפלן, ירושלים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של חברת אלקו.
חוות דעת:
שמעון היה טוב מאוד, הגיע בזמן כמו שצריך, נחמד, המחיר סביר לדעתי, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר רובין, רמת גן.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור שרוף במזגן.
חוות דעת:
היה אחלה של שירות. הוא חזר אלי בערב למרות פניה בשעה מאוחרת. הסביר מראש מה צפוי לפני ההגעה, בהתאם להתפתחויות האפשריות, אם יימצא הגורם לתקלה או לא ואם יהיה מדובר בחלק שאפשר להזמין. הגיע בזמן ונתן שירות מכל הלב. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 427 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק