מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.88
מחיר 9.88
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רות לנציאנו, הוד השרון.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מנורה והחלפת בית מנורה במקרן ישן של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. בחור מקסים, בגלל שהיה קשה מאוד להשיג את החלק הנחוץ הוא ביקר אצלנו כמה פעמים ועשה כמה ניסיונות, ולא נח עד שהצליח לתקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סהר ארמבאם, תל אביב.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מנורה ומאורר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, פתר את הבעיה, היה זריז מאוד ואני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה גולדשטיין, בית אלעזרי.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של מקרן שכלל החלפת מאוורר פנימי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים :) מאוד שירותי, הגיע אליי הביתה, לקח את המקרן והחזיר, אין לי משו רגע להגיד, הוא היה ממש עשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רדאה, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה תקשורתי והתחשב בי. הוא מקצועי, אמין ונתן לי מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם ו. תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר וספק כוח במקרן.
חוות דעת:
ממש אלוף! הוא הגיע, אסף את המקרן ותיקן אותו. היה מאוד מזמין, נחמד, מקצועי, מהיר והציע לי לקחת מקרן נוסף לבית לגיבוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות פלדמן, תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרן.
חוות דעת:
לא פגשתי כזה בעל מקצוע, פשוט מלאך, אדיב ואפשר לומר עליו רק דברים טובים, הכי נותן שירות שיצא לי להכיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא ב. תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והכל סבבה. לא נכחתי בזמן שתיקן אבל נראה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל אילן, פתח תקווה.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מסכים למקרנים בכיתות לימוד.
חוות דעת:
הוא איש מאוד נחמד. נותן שירות טוב ויודע את העבודה. הוא פשוט תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירן פרו אקטיבי , בני ברק.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרנים ומנורות למקרן.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו מאוד! אחלה שירות ויחס, אני מזמין אותו באופן קבוע.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף לוי, חולון.
משוב: 29/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרנים.
חוות דעת:
הוא נותן לי שירות חבל על הזמן. הוא אחלה, מקצועי, זמין, נותן מענה ולוקח מחיר טוב. אנחנו עובדים עם מקרנים וכל פעם שיש איזושהי תקלה במקרן כמו למשל תאורה שנחלשת אז אני פונה אליו והוא תמיד זמין. אנחנו עובדים איתו באופן סדיר ואנחנו מאד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק