מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושרי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.54
מחיר 9.62
איכות 9.65
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתן מאור, רחובות.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בלויה במנגנון הדחה נסתר.
חוות דעת:
היה סך הכל סביר, לא מדהים. אושרי, בחור צנוע, מנומס, אדיב ומקסים, הגיע אלינו ביום חמישי בערב כפי שקבענו. התקלה אותרה במהרה - החלפת גומייה בלוייה במנגנון הדחה נסתר. למרות שאושרי הביא איתו את הגומיה הנדרשת, לא החליף אותה כי חשב שצריך להחליף גומיה אחרת. ביום שני (לאחר 2 ימי עסקים) קבענו לשעה 18:00 אך הגיע באיחור (הגיע בשעה 19:45) בגלל שהתעכב אצל לקוח. החלפת הגומיה התבצעה מהר. המחיר טוב. בנוסף אושרי בדק חשד לתקלה אחרת בפתח ביוב אחר ללא תשלום.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
שלמה מ. רחובות.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ומעקף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלורינה וייסמן, רחובות.
משוב: 15/10/2019
חוות דעת:
מצויין, זמין ועבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס ווליך, רחובות.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור עבור ברז צינור מים ראשי.
חוות דעת:
השירות היה מצויין בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב בוגן, בית אלעזרי.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אושרי הוא אדם ממש נחמד, עושה רושם שהוא מקצועי למרות שאני לא מבינה בתחום. נראה שהוא פתר את התקלה, אבל אני מתכוונת עוד להיעזר בו בהמשך. סך הכל היה עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן יוצר, יבנה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר ב. רחובות.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים, כולל החלפת חלק.
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז! היה זמין ביום שישי בבוקר, תיקן סתימה בצורה נקיה. אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה ו. באר יעקב.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז נשלף במטבח.
חוות דעת:
הברז החדש התגלה כתקול והוא חזר בערב להתקין את הברז שהבאתי בפעם השניה. כל זאת במחיר הוגן ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל לומס, רחובות.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
הגיע וטיפל תוך 10 דק. מהיר מאוד, נתן שירות טוב ומחיר מעולה. ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רוני צבוצקי, רחובות.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
היה 10! השירות טוב והעבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק