מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושרי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.51
מחיר 9.58
איכות 9.60
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הילה אברהם, רחובות.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת והחלפת צנרת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא השתדל לעשות את העבודה, הראה נכונות לעזור והיה באמת מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דוד אשר, נס ציונה.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ארבעה ברזים.
חוות דעת:
הוא בא בזמן והיה מקצועי, אמין, המחיר סביר והייתי מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה ונטורה, באר יעקב.
אשרור: 24/03/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקו ראשי בחצר הבית שכלל חפירה באדמה.
חוות דעת:
אושרי היה מצוין. הייתי מרוצה מהזמינות, הוא בא בשעת ערב ועבד ברציפות ובאינטנסיביות עד שהתקלה תוקנה. גבה מחיר הוגן ביותר לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל רואש, רחובות.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
אושרי היה בסדר גמור, עשה את העבודה בצורה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נירה טרטקובסקי, רחובות.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מאור, רחובות.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בלויה במנגנון הדחה נסתר.
חוות דעת:
היה סך הכל סביר, לא מדהים. אושרי, בחור צנוע, מנומס, אדיב ומקסים, הגיע אלינו ביום חמישי בערב כפי שקבענו. התקלה אותרה במהרה - החלפת גומייה בלוייה במנגנון הדחה נסתר. למרות שאושרי הביא איתו את הגומיה הנדרשת, לא החליף אותה כי חשב שצריך להחליף גומיה אחרת. ביום שני (לאחר 2 ימי עסקים) קבענו לשעה 18:00 אך הגיע באיחור (הגיע בשעה 19:45) בגלל שהתעכב אצל לקוח. החלפת הגומיה התבצעה מהר. המחיר טוב. בנוסף אושרי בדק חשד לתקלה אחרת בפתח ביוב אחר ללא תשלום.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יוני וייצמן, רחובות.
משוב: 09/01/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן מרציאנו, רחובות.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב, הוא היה נחמד, עשה עבודה מקצועית. אני מרוצה .
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי ז. נס ציונה.
משוב: 05/12/2019
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלומה ינאי, יבנה.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחיבור של צנרת מהדירה לבניין.
חוות דעת:
בגלל שהצנרת ישנה הוא הציע לא להתעסק עם החלפה אלא לתקן נקודתית. נראה כי הוא ביצע עבודה טובה, נתן שירות והמחיר טוב. רק דברים טובים יש לנו להגיד עליו. אנחנו מרוצים ונעזר בו במקרים הבאים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 112 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק