מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושרי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.61
מחיר 9.68
איכות 9.71
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 63 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רינה ו. באר יעקב.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז נשלף במטבח.
חוות דעת:
הברז החדש התגלה כתקול והוא חזר בערב להתקין את הברז שהבאתי בפעם השניה. כל זאת במחיר הוגן ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריאל לומס, רחובות.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
הגיע וטיפל תוך 10 דק. מהיר מאוד, נתן שירות טוב ומחיר מעולה. ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רוני צבוצקי, רחובות.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
היה 10! השירות טוב והעבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק קלמי, רחובות.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתקן תקלה בניקוז.
חוות דעת:
אושרי הגיע אלי וניסה לתקן בעיה בניקוז של המזגן שלי אבל בסופו של דבר הוא לא הצליח ולא גבה תשלום על זה.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בכר, רחובות.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בנקודת ניקוז חיצונית לאמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש מהר, היה זריז, נחמד ומעולה. הוא הסביר לנו על הכל, אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרונה לוי, באר יעקב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בברזים ובשירותים עקב סתימה שנגרמה מעבודות המועצה בצינורות המים.
חוות דעת:
היה נהדר! אדם נחמד מאד, מאיר פנים ומסביר מה צריך לעשות ומה הוא תיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר זיידלסון, רחובות.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת תוכן בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא מומלץ ביותר! הוא עשה עבודה טובה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופרת ויינברג, רחובות.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז למדיח.
חוות דעת:
אושרי היה בסדר גמור. הוא החליף את הברז במחיר סביר והייתי מאוד מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דויד ווסה, רחובות.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא תותח על! עושה עבודה יסודית כמו שצריך, תוך כדי העבודה מסביר שנבין מה הוא עושה והכל יהיה שקוף ובסוף הוא גם לקח מחיר הוגן מאוד. הוא בחור נחמד, נעים הליכות, מדבר בגובה העיניים, לא עצבני ולא חלוץ. הגיע עבד ברוגע ובשקט. הכל 10- אחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית לביא, באר יעקב.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה נהדר, אין לי מילים! הגיע בזמן וסידר את התקלה זריז ממש. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 63 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק