מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושרי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.62
מחיר 9.65
איכות 9.73
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון חנם, ראשון לציון.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח ותיקון צינור בגג.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הגיע בזמן, היה שירותי והכל היה מעולה, בכל מובן שהוא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נועה נחמני, ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח ובמקלחת וניקוי צינור ניקוז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין לגמרי, עשה את זה צ'יק צ'ק, תקתק את הכל וניקה טוב ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל מינביץ, מגדל העמק.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
אושרי היה אחלה, מצוין, בחור נחמד מאוד, הגיע בזמן, המחיר זול לדעתי, מקצועי וישר זיהה את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור בלומנפלד, חולון.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. אושרי היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרלוט מוריס, בת ים.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הביוב של מכונת הכביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! בחור מקסים, סבלני, מקצועי! מחיר סביר. טוב שיש בעל מקצוע כזה בארץ! כן ירבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר פורת, בת ים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
וואו אני פשוט מרוצה. היחס שלו ללקוח, המענה, והשירות, פשוט מהכל! הוא היה נחמד מאוד לדייר שלי, אמרתי לו שתהיה לי בעיה להעביר את התשלום כבר באותו היום והוא נתן לי להרגיש בנוח שאשלם לו יום אחרי. כל פעם באים לדירה שלי בעלי מקצוע ואני לא מרגיש בטוח. הפעם והפעם זה לא המקרה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בכר, רחובות.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בנקודת ניקוז חיצונית לאמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש מהר, היה זריז, נחמד ומעולה. הוא הסביר לנו על הכל, אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרונה לוי, באר יעקב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בברזים ובשירותים עקב סתימה שנגרמה מעבודות המועצה בצינורות המים.
חוות דעת:
היה נהדר! אדם נחמד מאד, מאיר פנים ומסביר מה צריך לעשות ומה הוא תיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד ווסה, רחובות.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא תותח על! עושה עבודה יסודית כמו שצריך, תוך כדי העבודה מסביר שנבין מה הוא עושה והכל יהיה שקוף ובסוף הוא גם לקח מחיר הוגן מאוד. הוא בחור נחמד, נעים הליכות, מדבר בגובה העיניים, לא עצבני ולא חלוץ. הגיע עבד ברוגע ובשקט. הכל 10- אחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה ש. תל אביב.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחור ביוב במקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר ממש!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק