מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.97
מחיר 9.79
איכות 9.80
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נעה הרמן, גבעתיים.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
החלפה של ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא מהיר והמחיר שלו טוב.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן קידר, גבעתיים.
אשרור: 09/05/2020
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
השירות היה מאוד טוב, הגיע ב- 10 בלילה למרות שהיה מאוחר, פתח את הסתימה כמו שצריך, מקצועי, המחיר יקר לדעתי אבל סך הכל אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד בר, גבעתיים.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מושב אסלה.
חוות דעת:
הייתי צריך להחליף מושב אסלה והיה בלתי אפשרי להוציא את מושב האסלה הישן מהמקום. אביחי הצליח, עבד עם חיוך והיה מאוד הוגן. מעכשיו הוא הקבוע שלי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק דרורי, רמת גן.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
מעקף לצנרת ישנה, התקנת שתי נקודות מים חדשות בצנרת שכללה פתיחה וסגירה של קרמיקות.
חוות דעת:
האמת שהוא תותח על, בחיים לא ראיתי בעל מקצוע כל כך נחמד וכל כך מקצועי, אני מרוצה מאוד וממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן דניאל, גבעתיים.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים באמצעות ספירלה חשמלית.
חוות דעת:
אביחי היה מעולה! הוא הגיע מהר, השירות היה נהדר, עלה על הבעיה ופתר אותה מהר מאוד, גם המחיר היה הוגן לדעתי. אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד באלי, רמת גן.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וגם המחיר היה בסדר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ב., רמת גן.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
חור חלופי במקום המרזב בגג.
חוות דעת:
בסדר גמור, הגיע, ולאחר מכן בדק שהכל בסדר ואפילו חזר פעם נוספת לבדוק שהכל תקין, שירות שעוד לא נתקלתי בו עדיין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד סניור, גבעתיים.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא היה אדיב והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קונסטנטין בורודץ, רמת גן.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים במקלחת.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, התקשרתי אליו ואחרי רבע שעה הוא כבר היה אצלי, זיהה את הבעיה ממש מהר ותוך רבע שעה פתר וסידר את הכל. אני מרוצה מהזמינות שלנו, תוך חצי שעה בסך הכל הבעיה כבר טופלה, המחיר היה סביר בעיני והוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ד, גבעתיים.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
הדבקת כיור בחדר האמבטיה שיצא מהמקום.
חוות דעת:
בחור ממש מקסים. הגיע אלי פעמיים, פעם לראות את המידות של הכיור ובפעם השנייה לעבודה עצמה. הגיע בשעה שקבענו, עשה את העבודה והכל נראה על הכיפאק עכשיו נקווה רק שזה יחזיק. לא רצה לגבות על העבודה תשלום מרוב שזה היה משהו קטן ובסופו של דבר הסכים לקחת תשלום קטן וסמלי. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 202 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק