מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.69
איכות 9.81
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יורי זוהר, גבעתיים.
משוב: 18/10/2020
חוות דעת:
אביחי, הגיע.. הסתכל על הבעיות. תקתק את הענין במהירות. רואים שהוא מקצועי. האינסטלטור הקודם ,לא ידע איך לגשת לבעיה והוא בשניות קלט, איך פותרים אותה וגם הסביר, תוך כדי. איזה כייף לראות את הסדר במכוניתו, עם מלא כלים, בשליפה, מהירה. הוא גם נחמד מאד וגם המחיר אחלה. בקיצר, לא לחשוב פעמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ש. רמת גן.
משוב: 18/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע מהר מאד, פתר את הבעיה בזריזות והיה הגון במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שוילי, גבעתיים.
משוב: 18/10/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת
חוות דעת:
ממש עשר! היה זריז ושרות מצויין
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת מנשה, גבעתיים.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר אקיאן, גבעתיים.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! נתן לי שירות טוב והיה אדיב ונחמד, עשה עבודה מקצועית ופתר את הבעיה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי גוטרמן, גבעתיים.
אשרור: 04/10/2020
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא! אדיב, ישר ומקצועי. היה קשה לפרק את הברז הישן בגלל מיקום צר אך הוא לא ויתר עד שהמשימה הושלמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה דבשובסקי, גבעתיים.
משוב: 27/09/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה באסלה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא בן אדם מאוד טוב! התקשר אחרי לוודאות שהכל בסדר ותקין והבטיח גם לחזור במקרה הצורך. הוא עמד בזמנים שקבענו מראש והכל היה בסדר. יש לי רק מילים טובות לומר עליו, על הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי בהטפטל, גבעתיים.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברז למכונת כביסה ובכיור במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרידה נ. בני ברק.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בין קומה ראשונה לשנייה ותיקון הצנרת.
חוות דעת:
היינו מרוצים מאוד מאוד! הוא היה נינוח, הסביר לנו את הדברים, לקח סכום הגון לדעתנו והשתדל לעשות מעט מאוד נזק שהיה צריך בשביל לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פ. גבעתיים.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת מים בדירה ואסלה.
חוות דעת:
אחלה בן אדם. הגיע כמה פעמים, תמיד בזמן ועשה עבודה מאוד טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 317 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק