מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.63
מחיר 9.39
איכות 9.79
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני לרנר, פתח תקווה.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר, תיקן נזילה במקלחת ושבר את הקיר לבדוק אם יש נזילה בצינור פנימי, גילה שלא הייתה נזילה וסגר את הקיר, העבודה נגררה הרבה זמן אבל המחיר בסדר לדעתי והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אמיר וולף, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2019
חוות דעת:
עבד מצוין, המחיר הגון מאד, לא מרח את הזמן, השאיר את המקום נקי מאד ומסודר, תענוג של עבודה ושל בן אדם. מי יתן וירבו כאלה אנשים שנותנים שרות הגון וטוב, אביחי אדם ישר, חביב מאד ואמיתי, עבד יפה מאד, בחריצות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור צור, פתח תקווה.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
סידור צנרת אינסטלציה ושעוני מים בבית פרטי.
חוות דעת:
השירות היה טוב! שני אינסטלטורים אחרים אמרו לי שאין אפשרות לבצע את העבודה והוא הצליח, היה מקצועי מאוד, נחמד, הסביר הכל, עשה את השינויים שביקשנו והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל שר, פתח תקווה.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מעבר יציאה בצנרת.
חוות דעת:
מקצועי ונחמד סך הכל. מה שפחות מצא חן בעייני היה העבודה שקצת חיפף בחיבור של אחד הצינורות, הדביק במקום לבצע חיבור רציני יותר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דוד סומך, גבעת שמואל.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז מקולקל.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי כבירי, פתח תקווה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
החלפת אטם.
חוות דעת:
מכמה בחינות היה בסדר, אבל בכמה הרבה פחות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
חיה אמיר, פתח תקווה.
משוב: 21/01/2019
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני סי, פתח תקווה.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים שכלל החלפת מצוף ותיקוני רובה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה ממש טובה, הבין ישר את הבעיה והיה מאוד אמין. הוא יודע לעשות את העבודה כמו שצריך, היה חשוב לו שנעדכן אותו גם לאחר הטיפול. לגבי הזמנים קבענו ב8 ואז אמר ב10. 20 דקות לפני תשע הוא אמר שהוא עוד רגע מגיע אז הייתי צריך לבוא מהר להספיק אותו. השירות היה בסדר גמור נתן אחריות על העבודה והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
קידרון בנץ, רמת גן.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ותיקון סתימה.
חוות דעת:
שירות עשר. אני מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב מינץ, גבעתיים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל. בעל המקצוע שלח מישהו אחר שתיקן.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק