מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.96
מחיר 9.83
איכות 9.82
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידו גוז, פתח תקווה.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, נחמד, נתן שירות מהיר. מהרגע שדיברנו בטלפון - תוך שעתיים הגיע אליי. המחיר הוגן מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ו. פתח תקווה.
אשרור: 20/06/2020
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי קוסלובסקי, גבעת שמואל.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בשירותים.
חוות דעת:
הוא מצויין! ממש בחור טוב, הוא ביצע הכל במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי צלר, פתח תקווה.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון נזילה בברז.
חוות דעת:
הוא מאד נחמד! סבלני ומקצועי. הוא נתן לי ייעוץ טלפוני ובחינם בתקופת הקורונה והסביר לי בדיוק מה לעשות ואיך לפתור את הבעיה. הוא אפילו הציע לי לקפוץ אליו להשאיל מפתח שוודי- פשוט בנאדם עם לב זהב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין מ. פתח תקווה.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במלקחת.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג! התקשרתי אליו בערב מאוחר ועדיין הגיע אליי על הבוקר עם חיוך. פתח את הסתימה והחזיר לי את המקלחת מבריקה. מעטים נותני השירות שיש להם הכל והוא בהחלט אחד מהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל רוזן, גבעת שמואל.
משוב: 17/05/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני לרנר, פתח תקווה.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקלחת.
חוות דעת:
אביחי היה בסדר, תיקן נזילה במקלחת ושבר את הקיר לבדוק אם יש נזילה בצינור פנימי, גילה שלא הייתה נזילה וסגר את הקיר, העבודה נגררה הרבה זמן אבל המחיר בסדר לדעתי והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורית רום, פתח תקווה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז נשלף בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בהתראה קצרה מאוד, היה נחמד ושירותי, עשה עבודה טובה, אנחנו מאוד מרוצים וממליצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל שר, פתח תקווה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של מעמד לטוש במקלחת.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נתן יחס טוב ושירות מצוין, היה זמין ואמין. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור צור, פתח תקווה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
סידור צנרת אינסטלציה ושעוני מים בבית פרטי.
חוות דעת:
השירות היה טוב! שני אינסטלטורים אחרים אמרו לי שאין אפשרות לבצע את העבודה והוא הצליח, היה מקצועי מאוד, נחמד, הסביר הכל, עשה את השינויים שביקשנו והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 233 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק