מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.70
מחיר 9.52
איכות 9.65
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנטן דין, הרצליה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של 2 ברזים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! הוא היה מאוד שירותי, נחמד, הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית שינ גרוס, הרצליה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת .
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הגיע מהר, היה מאוד מקצועי, אין לי מילה רעה להגיד עליו רק לשבח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף אברהם, הרצליה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב מחוץ לדירת מגורים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, חביב, הגיע בזמן ואפילו הקדים, הוא ביצע את העבודה והיה בסדר גמור, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי הרשקוביץ, הרצליה.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה והתקנת פילטר ליד שעון מים.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיעו בזמן, סידרו הכל מהר ולשביעות רצוני ובמחיר הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ברוש, הרצליה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה נסתרת והחלפת צינור ברז במטבח.
חוות דעת:
יוסי היה מקצועי, הגיע לתקן אסלה נסתרת, עשה עבודה טובה, המחיר בסדר לדעתי, מאוד נחמד, חיפש איפה אפשר להוזיל עלויות, ידע בדיוק מה הוא עושה, הגיע בפעם השנייה להחליף צינור ברז במטבח, הגיע בזמן, עבד עם חיוך, אנחנו שמחכים שהכרנו אותו והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ארר, הרצליה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור. קבענו והגיע בזמן, הוא החליף מנגנון של הניאגרה תוך כדי שהוא מסביר ומראה לי מה הוא עושה ועכשיו זה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי חסיד, הרצליה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
ביקור לאיתור נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר מבחינת זמנים אבל לא מצא את מקור הנזילה.
מחיר
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל חגי, הרצליה.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהצנרת בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא נחמד, השאיר נקי ואפילו הציעו להוריד לנו את הזבל עם הזבל של העבודה. הם היו נחמדים ושירותים ואפילו סימס לי אחר כך לבדוק שהכל בסדר, רק קשה לי להעריך את המחיר כי היה יקר אבל יתכן שאכן זה התמחור. מעבר לזה היה אחלה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בר הראל, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור ברזל שהתפוצץ בחדר השירות.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אביחי הגיע בזמן, היה נחמד, אמין, נתן טווח עלויות מראש בטלפון ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה לוסין, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
נסיון פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, הוא הגיע בזמן אבל התברר שמקור הבעיה לא היתה קשורה לדירה שלנו והיא לא נפתרה, הוא כן היה איתנו בקשר אחר כך לראות מה יכול לעשות עבורנו.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק