מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.87
מחיר 9.73
איכות 9.77
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלי נמני, רעננה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז של כיור שנשבר וגרם להצפה בכל הבית.
חוות דעת:
ממליצה בחום! מבחינתנו תמיד נזמין אותו ותמיד נמליץ עליו! התקשרנו אל אביחי והוא היה אצל לקוח אחר, אז הסביר לנו טלפונית מה לעשות בנתיים עד שיבוא. הוא הגיע תוך שעתיים למרות שהיתה שעה מאוחרת, פתר את הבעיה והיה גם מאד מקצועי וגם מאד אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ד. רעננה.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
העברת צינור ניקוז של מדיח.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! אביחי הגיע בול בזמן, היה ענייני ואדיב ואחרי תיקון זעיר סירב לקחת תשלום.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר יונה צ׳סלר, רעננה.
אשרור: 12/07/2020
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור של ברז מטבח.
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Liat Shaked, הוד השרון.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור חיצוני הכוללת פתיחת רצפה ושבירת קיר.
חוות דעת:
היה מצוין, אחלה. אביחי היה אחראי מאוד, מסור מאוד, לא עזב עד שהכל היה סגור לגמרי, התקשר כמה ימים אחרי לשאול אם הכל בסדר והיה איתנו בקשר בין לבין לשאול אם צריך משהו.הוא מאוד התאמץ שזה יהיה לשביעות הרצון שלנו, הסביר מה הוא עושה והיה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פסקל, כפר סבא.
משוב: 05/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
ההתנהלות מולו הייתה מאוד נעימה, הוא בא מעכשיו לעכשיו, היה מאוד הוגן, נחמד ונראה שעשה עבודה מקצועית. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי רצון, רעננה.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
הוא היה עסוק ולכן לא יכל להגיע, הוא הסביר לי דרך הטלפון איך לטפל בבעיה, וטיפלתי בה לבד, הוא לא גבה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית פרנס, כפר סבא.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה את העבודה והלך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר אנדן, רעננה.
משוב: 31/05/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בנימיני, הוד השרון.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח בעקבות נזילה.
חוות דעת:
מעולה! היה ממש 100 אחוז גם מבחינת הזמינות וגם מבחינת המענה המקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור פיינברג, הוד השרון.
משוב: 14/01/2020
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 270 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק