מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.97
מחיר 9.79
איכות 9.80
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אבי ביטרן, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בסדר גמור, הוגן, הגיע בזמן, מקצועי, עשה עבודה טובה והמחיר בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ש. תל אביב.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
החלפה 2 ברזים.
חוות דעת:
היה מצוין ומאד סבלני! דירוג הכי גבוה שניתן. המחיר היה הוגן ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה בלום, תל אביב.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת פיית ברז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, מקצועי והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה חן, תל אביב.
אשרור: 07/05/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת ברז.
חוות דעת:
אביחי היה ממש עשר! עשה עבודה טובה מאוד, הוא סימפטי ואמין, ממש יוצא מן הכלל, ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קורל אהרונוביץ, תל אביב.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים - בכיור ובאמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הגיע מהר והמחיר לא היה יקר לדעתי. הייתי מרוצה מהעבודה.שמר על קשר לשאול איך יכול לעזור עוד.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תרצה קיסלר, תל אביב.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ואספקת ברז מטבח וסידור נזילה ליד השעון מים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד, חביב, נעים, מנומס, מדויק בעבודתו, אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן מלדסי, תל אביב.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית של ברז מקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בן אדם מקסים, מקצועי בטירוף, אמין, לקח מחיר הוגן, נתן את התחושה הכי טובה בעולם, עפנו עליו ואני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קורל לסקה, תל אביב.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז לאחר תיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עזר לי בהכל, עשה הכל בחיוך, שאל אם צריך עוד עזרה, המחיר היה מעולה ומתאים לעבודה, הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ה. תל אביב.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי לאביחי בערב החג - הוא לא יכול היה לבוא, אבל ביקש תמונות וואטסאפ והדריך אותי בסבלנות איך לעצור את הנזילה עד שיגיע. במוצאי החג הוא בא (אפילו בלי תזכורת), איתר את מקור הבעיה, פתר אותה מייד וגבה מחיר מינימלי (רק על ביקור). הדירוג הגבוה שלו מוצדק לגמרי ואם הייתי יכולה הייתי נותנת לו ציון 11. גם יעיל וגם ובמיוחד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב. תל אביב.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
מומלץ בחום! הגיע בהתראה קצרה, דייקן, הוגן במחיר ולבבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 202 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק