מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.67
איכות 9.83
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל רז, תל מונד.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מערכת חימום תת רצפתי וניטרול גוף חימום תקול.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בהתראה ממש קצרה, הסביר הכל והיה מאוד סבלני. רואים שהוא מקצועי ויודע מה הוא עושה, מאוד התרשמנו ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי אוסוקין, ראש העין.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
התקנת חימום תת רצפתי במקלחות ומטבח.
חוות דעת:
היה מעולה. מקצועי, מסביר כל מה שצריך ונתן שירות כאילו הוא דור רביעי של מתקיני רצפה חמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון עינב, רמת השרון.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת סנסורים במערכת חימום רצפתי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, קנה את החלקים, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ואני מרוצה בינתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צדקי אקבס, אלקנה.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
התקנת חימום תת רצפתי במקלחת ובחדר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה מאדיר, הוא בחור מתוק מדבש, ענה לי תמיד, נתן שירות מהיר, לקח מחיר הוגן לדעתי, הוא באמת חבל על הזמן ומגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מילשטיין, תל אביב.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מכשירים בקיר בחימום תת ריצפתי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד עשה עבודה מעולה המחיר הוגן ואני מרוצה, היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ש. ירושלים.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חיבורים של מערכת חימום תת ריצפתית לטרמוסטט.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין! עמד בזמנים, עשה עבודה טובה והיה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה פרי, כרמי יוסף.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שלט לתפעול חימום תת רצפתי.
חוות דעת:
אדיר היה בסדר גמור ואני ממש מרוצה שהכל שוב פועל כמו שצריך! מומלץ מאוד. :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי צ. הרצליה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בחימום תת רצפתי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע מהר מאוד, בדק את הדברים כמו שצריך, החליף את התרמוסטט, אמר שלא בטוח שזה יפתור את הבעיה כי היו שתי בעיות שונות והבעיה בסוף נפתרה חלקית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל מוטעי, מודיעין.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
כוון מערכת חימום וטיפול שוטף.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! ממש עלכיפאק. נתן שירות טוב, עמד בזמנים והכל היה בסדר בדיוק כמו שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ארדאי, הרצליה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מערכת חימום ריצפתי בבית פרטי בן ארבעה חדרים.
חוות דעת:
דניאל היה אדיב, מקצועי, הגיע בהזמן, אמין, בדק את מערכת החימום הריצפתי בבית, נחמד והיה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק