מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.78
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עילי ע. גדרה.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת שקעים לא תקינים בבית, החלפת מתג של תריס.
חוות דעת:
היה מעולה! אבי בחור נחמד, הוא עשה עבודה יפה והיה ממש יעיל ומקצועי. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חדווה ניסן, גן יבנה.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה אחראית ומקצועית, שירות מעולה, הסביר את העבודה והייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
shimon paz, גן יבנה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, יחס אנושי, עשה עבודה מהר והכל בחיוך. התקשר יום אחרי התיקון לוודא שהכל בסדר. ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון דרעי, גן יבנה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סוויצ'ר בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מדויק, מקצועי, מסודר והגיע בזמן כמו שצריך. אני ממליץ! מבחינתי הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי בשן, גדרה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
התקנת סוויצ'ר לדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין. התקין לי סוויצ'ר במערכת ששולטת בדוד חשמלי מהסלולרי. הוא עבד נקי ולקח מחיר בדיוק כמו שסיכמנו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקל לוי, גן יבנה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנורה וחיבור גוף תאורה.
חוות דעת:
בן אדם מדהים, אנושי וממש חריג בנוף. גם המחירים שלו סבבה. אני מזמינה אותו תמיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוסנת אבידן, גן יבנה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני חשמל בדירה.
חוות דעת:
היו לנו כמה בעיות בחשמל וכבר נשרפו כמה חוטים והיה אש. אבי הגיע וסידר לנו את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים דנינו, גן יבנה.
משוב: 15/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק חכם של דוד שמש.
חוות דעת:
אחלה שירות! אבי הוא בחור רציני שעושה את העבודה כמו שצריך. הוא עובד נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ראובן , גן יבנה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל עם מתג.
חוות דעת:
הוא מצוין. הייתי מרוצה מהיחס, השירות, הזריזות והידע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אדם, גן יבנה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא מצוין! הוא בא בזמן, עשה הכל כמו שצריך, הסביר ותיקן הכל. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק