מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.86
מחיר 9.83
איכות 9.64
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניר זיסקינד, תל אביב.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
טיפול שוטף בפוליסות ביטוח.
חוות דעת:
וואו, הלוואי וכולם היו כמוהו. הוא משקיע את הזמן, תמיד זמין עבורי. פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי אליאס, תל אביב.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
טיפול שוטף בפוליסות ביטוח כולל פוליסת בריאות.
חוות דעת:
הוא מקסים, אין לי מילים. פשוט תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים שורש גילעוז, נתניה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
היא הייתה נחמדה ועשתה רושם טוב מאוד. לגבי הביטוח, היא עשתה את כל הדברים שהיה צריך ובינתיים לא נזקקתי לשום דבר, אז קשה להעריך. הייתה אדיבה, באה אליי הביתה, הסבירה ותקתקה את הכל. העבודה יסודית, היא מסודרת, מגדירה מה שצריך והייתי מרוצה בעניין הזה. נפגשנו פעם אחת והיא הגיעה הזמן, מתקשרת לשאול מה קורה ונראה שהיא מבינה ויודעת את העבודה. היה בסדר גמור סך הכל
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ילנה טמרקין, פתח תקווה.
אשרור: 05/04/2019
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
שרותי ביטוח כלליים.
חוות דעת:
הכל עשר! כל מה שסיכמנו הוא עושה, אנחנו בקשר כל הזמן, בן אדם מאוד נעים, כריזמטי, בעל שיחה טובה, אכפתי ואיש מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מנור, רמת השרון.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
טיפול בכל סוגי הביטוחים לעסק ובאופן פרטי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! לפניהם הייתי בסוכנויות אחרות שלא היה בהן יחס כזה אישי, ואפשרות להתקשר מתי שרוצים על מה שרוצים. זה נורא חשוב! בקטע הזה אין עליהם. הסוכן שעובד איתי ממש עוזר לי, זה נותן הרגשה שיש אבא ואמא. כבר המלצתי עליהם גם לאחרים. הם עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה עמרני, חדרה.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
סידור פוליסות ביטוח חיים וביטוח בריאות.
חוות דעת:
מדהים, מקצועי, אמין, אנושי, ישר, מסודר והגון. לא נתקלתי בסוכנים כאלה, הוא הבין ולא עזב אותי ולו לרגע ופתר לי את כל הבעיות. פשוט אלוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אזמרה אברהם, חדרה.
משוב: 29/06/2018
תיאור השירות:
סידור פוליסת ביטוח תאונות אישיות.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, עושה את העבודה הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי מסילתי, בית דגן.
משוב: 27/10/2018
תיאור השירות:
סידור פוליסת ביטוח בריאות, ביטוח חיים וקופות גמל, באופן פרטי ולעסק.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בחום. שירות מעולה, זמין עבורי בכל שעה ולכל עניין ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה איליאייב, נתניה.
משוב: 29/06/2018
תיאור השירות:
סידור פוליסת ביטוח פנסיוני פרטי ולעסק, טיפול שוטף בקרנות השתלמות וארגון ביטוחי טיסות.
חוות דעת:
הוא נפלא! פתר לנו את כל מה שרצינו, אנחנו עובדים איתו באופן שוטף על כל הביטוחים שלנו. הוא מקצועי מאד, עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק אורגד, קרית טבעון.
משוב: 26/11/2018
תיאור השירות:
טיפול שוטף בסוגי ביטוחים שונים.
חוות דעת:
בחור עשר, אני ממליץ עליו מאד. הוא באמת מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשסוכן ביטוח רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ביטוחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק