מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.88
מחיר 9.62
איכות 9.62
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאת יעקובי, חולון.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים בדירה בת 2 וחצי חדרים.
חוות דעת:
ירון כבר מגיע אלי באופן קבוע פעם בשנה, הוא אחלה בחור, נחמד, הוגן ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נוגה זוארץ, חולון.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד טרמיטים בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, נתן שירות מעולה במחיר אטרקטיבי, היה זמין גם טלפונית וגם בהגעה, פשוט איש שירות נפלא! הוא גם התקשר לאחר מכן לראות שבאמת הבעיה נפתרה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר טטרו, חולון.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד תרמיטים בכניסה לבית ובמטבח.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוגן, ממש מאה אחוז, המלצתי עליו במועדון, הוא איש מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסים בנסון, אור יהודה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד מזיקים לבניין מגורים.
חוות דעת:
הוא איש נחמד מאוד, השתדל מאוד לעשות את העבודה לשביעות רצוננו ובאופן כללי הוא היה בסדר גמור. את תוצאות העבודה נראה בעתיד, נכון לעכשיו הוא עשה את עבודתו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוני ש, רמת גן.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
הדברה כללית.
חוות דעת:
ממליץ בחום, אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ר, נס ציונה.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים בביוב.
חוות דעת:
מומלץ בחום! בחור על הכאפק, בא בזמן, אדיב ונחמד. אפילו עשה אקסטרה מעבר לסיכום ולא ביקש תשלום נוסף על כך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה נגר, ירחיב.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
ריסוס נגד צרעות בחצר.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מצוין, עמד בזמנים שקבענו, עשה את העבודה בצורה מקצועית ובלי להתעסק בשטויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר שכניק, גבעתיים.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד מקקים.
חוות דעת:
ירון ביצע הדברה אורגנית בפתחי הביוב, הוא הגיע בזמן, היה זריז ויעיל, המלצתי עליו לאחרים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק